Verslag bij boekjaar 2020

Na de nieuwe positionering van stichting No Guts No Glory in 2019 kwam het coronajaar 2020 op een bijzonder slecht moment. Ineens waren wensen met muziek een stuk moeilijker te realiseren. En toch was 2020 ons succesvolste jaar tot nu toe op verschillende manieren.

NGNG anno 2020 in het kort:

Ondanks een wereldwijde pandemie ging het werk van de stichting gewoon door, want kanker doet niet aan lockdowns. Dit jaar hebben we enorm veel aandacht van de media gehad, wat weer zorgde voor meer aanvragen, meer vrijwilligers die zich aanmelden en meer donaties.

NGNG in de media in 2020:

Hoe heeft de stichting mensen geholpen in 2020?

Al met al was het een veelbewogen jaar, door corona en door de constante topdrukte op het gebied van wensen. Als bestuur zien we de toekomst met vertrouwen tegemoet. Ons doel is nog steeds NGNG verder laten groeien en professionaliseren, zodat we nog meer mooie dingen kunnen doen voor mensen die het hard nodig hebben.