NGNG presenteert: JANKFEST 2020!

Gaat No Guts No Glory een festival organiseren in Corona tijd?
Jazeker!
Hier lees je eerst waarom:

Life sucks, let’s dance!
Sharon is ziek en het komt niet meer goed.
Das zwaar klote en we zijn daar allemaal heel erg verdrietig om.
We hebben al lang geleden besloten om te leven om te genieten, en gaan daar ook nu mee door zo lang het kan. Eten met vrienden, uitstapjes met het gezin, een keertje flink doorzakken, we doen het allemaal.
Steeds met een lach en een traan. Het enige wat niet meer leek te lukken was een festival.
En festivals waren de afgelopen 20 jaar zo’n beetje de belangrijkste plekken in ons leven, zowel zakelijk als privé. Ellen had me al eerder gevraagd of ze iets voor ons kon doen, maar ik kon niks verzinnen.
Dus toen ze hoorde dat Sharon nog zo graag een festival mee wilde maken zat er geen rem meer op 🙂
Toen we bespraken wat Sharon wel en niet wilde zei ik: “Geen speeches, anekdotes en meer van zulks, want een jankfest wordt het toch wel”, en zo hadden we ook meteen een naam voor het feestje 🙂
Ons zo geliefde Nirwana (van dat Tuinfeest weetjewel) wilde heel graag meewerken dus het gaat er gewoon komen. <3
Richard

(Sharon met haar mooie gezin)

NGNG wil Sharon ontzettend graag een prachtig feest aanbieden, maar wel volgens alle maatregelen die gelden rondom Corona.
Dit betekent dat er een select gezelschap is uitgenodigd, zij allemaal gescreend worden aan de ingang en iedereen alle extra maatregelen die gelden voor het festival persoonlijk uitgelegd krijgen.
Ook om deze reden delen we nog niet alle info, en zeker niet de artiesten die komen optreden. Niet alleen omdat het een verrassing moet zijn voor Sharon, maar ook omdat we willen voorkomen dat mensen die niet uitgenodigd zijn, toch proberen om naar het festival te komen. Uiteraard is er een vergunning geregeld bij de gemeente.
En heel gaaf: we hebben een knuffelscherm voor Sharon! Zodat zij op een veilige manier nog even dichtbij haar geliefde vrienden en familie kan zijn.

Dit festival wordt opgezet binnen 3 weken. De haast is er, omdat we willen dat Sharon zich nog zo goed als mogelijk voelt om keihard te kunnen genieten.
Dit was niet mogelijk geweest zonder de hulp van Mark van Horik, Henkdrik-Jan Derksen, Peter Kwint, Bas van Baal, Leo Hoeksema, Tineke de Mug en nog vele anderen. Maar daar komen we op terug na het festival, omdat we anders wellicht dingen verklappen 😉
Het is hartverwarmend om te zien hoezeer mensen willen helpen om dit een onvergetelijke dag te laten worden en
we gaan er alles aan doen om het mooi te maken!

( logo ontworpen door Pieter Pas)