Over Ons

Stichting No Guts No Glory maakt bijzondere muzikale
belevenissen en wensen mogelijk voor mensen van alle leeftijden
met kanker en hun mantelzorgers.
Omdat we geloven in de kracht van muziek.

Stichting No Guts No Glory bestaat uit een groep mensen die heel graag wensen uit wil laten komen en bijzondere belevenissen wil organiseren voor mensen met kanker en hun mantelzorgers.

Iedereen die zich inzet voor NGNG heeft van dichtbij meegemaakt wat kanker is en wat het met iemand kan doen. Bij degene die de ziekte heeft, maar ook de omgeving. Dit maakt dat wij een club gedreven mensen zijn, die met alle liefde een beetje verschil willen maken. Door mooie herinneringen te maken die onbetaalbaar zijn en door morele steun te bieden.

De stichting richt zich op de grenzeloze mogelijkheden van de (sociale) media en op persoonlijke netwerken om geld in te zamelen maar we kunnen altijd hulp gebruiken.

Wil je weten hoe je een wens in kan dienen bij Stichting No Guts No Glory? Lees hier hoe je dat kan doen en welke voorwaarden van toepassing zijn.

: Over Ons