Kom in actie!

Wil jij bijdragen om mooie en positieve dingen te doen voor mensen die het hard kunnen gebruiken?

We horen het graag via info@stichtingNGNG.nl.

Samen kunnen we verschil maken!

Dank dat je in actie wilt komen voor Stichting No Guts No Glory!

Meld je actie van tevoren aan

Laat het ons via een mailtje weten als je iets voor No Guts No Glory wilt doen. We helpen je graag op weg met je actie.

Promotiemateriaal

Je wilt met je actie veel aandacht trekken om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Goed bezig! Daarvoor hebben wij diverse informatie- en promotiematerialen.

Bijna alle artikelen die No Guts No Glory ter beschikking stelt, zijn gesponsord. Hierdoor houden we de kosten laag en kan een groter deel van onze inkomsten, zoals door jouw actie, naar onze begunstigden gaan. Dit betekent ook dat wij je niet ongelimiteerd van materiaal kunnen voorzien.

Communicatie

Het kan zijn dat je voor je actie programmaboekjes, posters en/of entreekaartjes maakt of een sponsorbrief schrijft met het logo van No Guts No Glory. Als je dit doet, houd dan rekening met de volgende punten:

Donatie overmaken

De opbrengst van jouw actie kan je overmaken op

rekening NL61 TRIO 0198402449

t.n.v. No Guts No Glory

o.v.v. de naam en de datum van de actie die je van tevoren bij ons hebt aangemeld.

Deze gegevens zijn belangrijk voor No Guts No Glory bij de herkenning van jouw donatie in onze boekhouding.

Super bedankt!

Contact

Wij denken graag met je mee over de uitvoering van jouw actie. Hiervoor kun je altijd contact met ons opnemen. We zijn te bereiken via de mail.

En laat iedereen weten dat je voor No Guts No Glory in actie komt door je actie te delen via je netwerk en social media. Je kunt je netwerk dan meteen oproepen om onze sociale media kanalen te liken en volgen.