Kom in actie!

Wil jij bijdragen om mooie en positieve dingen te doen voor mensen die het hard kunnen gebruiken?

Dat kun je natuurlijk doen door zelf te doneren.
Maar je kan in actie komen voor NGNG! Dit kan op verschillende manieren:

Heb je een dienst, product of bv. muziekles die je aan kan bieden waarmee we één of meerdere wensen kunnen realiseren?
Kan jouw bedrijf op één of andere manier helpen?
We horen het graag via info@stichtingNGNG.nl.

Wil je een actie opzetten of een donatiecampagne starten?
Neem je deel aan een sponsoractie of wil je die zelf opzetten?
Wil iemand in het bijzonder extra steun bieden?

Dit kan via onze WeGlow actie pagina (link). Je kunt daar heel eenvoudig een donatie campagne opzetten en je omgeving oproepen om daar te doneren. Zo kun je oproepen om kaarsjes (virueel) te branden, of je sportactie te steunen. De opbrengsten gaan direct naar NGNG en zijn van enorme waarde.

Dank dat je in actie wilt komen voor Stichting No Guts No Glory!

Wil je toch een eigen of andere actie opzetten?

Je wilt toch graag een eigen actie opzetten en via een eigen route geld inzamelen voor Stichting NGNG? Dan vragen we je of je aandacht hebt voor de volgende zaken:

Communicatie

Het kan zijn dat je voor je actie programmaboekjes, posters en/of entreekaartjes maakt of een sponsorbrief schrijft met het logo van No Guts No Glory. Als je dit doet, houd dan rekening met de volgende punten:

Donatie overmaken n.a.v. contante of eigen opbrengsten.

De opbrengst van jouw actie kan je overmaken op
IBAN NL61 TRIO 0198402449
t.n.v. No Guts No Glory

o.v.v. de naam en de datum van de actie die je van tevoren bij ons hebt aangemeld.
Deze gegevens zijn belangrijk voor No Guts No Glory bij de herkenning van jouw donatie in onze boekhouding.

Super bedankt!