Kom in actie!

Dank dat je in actie wilt komen voor Stichting No Guts No Glory! Informatie over onze stichting kan je vinden op deze site maar mail gerust als je nog vragen hebt.

Meld je actie van tevoren aan
Laat het ons via een mailtje weten als je iets voor No Guts No Glory wilt doen. We helpen je graag op weg met je actie.

Promotiemateriaal
Je wilt met je actie veel aandacht trekken om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Daarvoor hebben wij diverse informatie- en promotiematerialen.

Bijna alle artikelen die No Guts No Glory ter beschikking stelt, zijn gesponsord. Hierdoor houden we de kosten laag en kan een groter deel van onze inkomsten, zoals door jouw actie, naar onze begunstigden gaan. Dit betekent ook dat wij je niet ongelimiteerd van materiaal kunnen voorzien.

Communicatie
Het kan zijn dat je voor je actie programmaboekjes, posters en/of entreekaartjes maakt of een sponsorbrief schrijft met het logo van No Guts No Glory. Als je dit doet, houd dan rekening met de volgende punten:

Iemand van No Guts No Glory bij jouw actie
Wil je tijdens je actie meer informatie over No Guts No Glory? Heb je iemand nodig die na afloop de officiële cheque in ontvangst neemt, of juist van tevoren nog een peptalk geeft? Dan kan je iemand van No Guts No Glory uitnodigen om bij je actie langs te komen. Neem daarvoor contact op via een mail om te informeren naar de mogelijkheden.

Donatie overmaken
De opbrengst van jouw actie kan je overmaken op

rekening NL61 TRIO 0198402449

t.n.v. No Guts No Glory

o.v.v. de naam en de datum van de actie die je van tevoren bij ons hebt aangemeld.

Deze actiegegevens zijn belangrijk voor No Guts No Glory bij de herkenning van jouw donatie in onze boekhouding.

Contact
Wij denken graag met je mee over de uitvoering van jouw actie. Hiervoor kun je altijd contact met ons opnemen. We zijn te bereiken via de mail.

En laat iedereen weten dat je voor No Guts No Glory in actie komt door je actie te delen via je netwerk en social media!