Ruben van Eijk
Voorzitter

Mijn naam is Ruben en ik ben Head of Creative Shop CEE bij Facebook en voorzitter in het bestuur van NGNG.

Wat jaren geleden begon als vrolijk pingpongen op Twitter groeide uit tot een bijzonder waardevol en rijk contact met Ellen. Met het over en weer (h)erkennen van waarden en wensen groeide de betrokkenheid met No Guts No Glory en daarmee de wens om te helpen.

De Stichting is al lang een stevig onderdeel van het contact en ik draag met letterlijk alle liefde bij aan de kracht van No Guts No Glory en ik hoop Ellen, Tineke, Jaap, Imke, de begunstigde(n) en iedereen die NGNG een warm hart toedraagt te kunnen ondersteunen waar mogelijk. Kortom: Uit vriendschap geboren; een groot hart voor NGNG. Ik ben erg trots dat ik actief kan bijdragen aan de doelen die de Stichting stelt.

Jaap Hermans
Penningmeester

Mijn naam is Jaap. Ik heb in augustus 2020 afscheid genomen van het horeca- en bierbedrijf dat ik in 2012 mee heb opgericht, om mijn hart te volgen en mijn kennis, netwerk op een socialer en maatschappelijker vlak in te zetten. Inmiddels ben ik werkzaam als Coördinator Hospitality bij het Schoenenkwartier en tevens mede-initiatiefnemer van het podcast-platform Doorklink.

Wat begon als een aanmelding als vrijwilliger voor een evenement dat Ellen met de stichting organiseerde, werd snel een mooi (telefoon-)gesprek waar duidelijk uit bleek dat we veel gevoel en ideeën delen over wat kan en moet, met liefde en muziek. Inmiddels heb ik als vrijwilliger mee mogen helpen bij het inwilligen van wensen en het maken van liefdevolle herinneringen voor mensen die dat zo hard kunnen gebruiken.

Ik vind het dan ook een eer dat ik nu als penningmeester in het bestuur van de stichting mag plaatsnemen en op die manier kan bijdragen aan het organiseren en uitbouwen van het liefdevolle en belangrijke werk dat No Guts No Glory verricht. Dat veel wat de stichting organiseert een muzikaal karakter heeft, draagt daaraan bij: muziek biedt hoop, troost en liefde, we ervaren het iedere dag!

Demi van Keulen
Secretaris

Mijn naam is Demi, ik ben 26 jaar en ik woon samen met mijn vriend en hond in Loon op Zand. In mei 2022 ben ik bekend geworden met stichting No Guts No Glory omdat mijn nicht Renske ongeneeslijk ziek was. Het prachtige muzikale feest wat voor haar is georganiseerd, zal voor altijd door ons worden herinnerd. Tijdens dit feest heb ik voor het eerst gezien wat een mooie organisatie No Guts No Glory is.

Toen ik hoorde dat er een plek vrij kwam in het bestuur, was ik gelijk enthousiast. Ik wilde graag meer doen voor deze stichting, omdat ik heb ervaren hoe waardevol hun werk is. Dit leek voor mij dan ook een mooie kans, mede omdat ik financieel onderlegd ben. Ik heb mijn interesse kenbaar gemaakt en zo is het balletje gaan rollen.
Ik ben erg blij en trots dat ik op deze manier bij mag dragen aan het mooie werk van Stichting No Guts No Glory.