Word donateur

Als donateur van Stichting No Guts No Glory steun je de stichting eenmalig of op een structurele basis. Je kunt zelf kiezen welk bedrag je wilt doneren, groot of klein. Dat kan eenmalig, maandelijks, per kwartaal of per jaar. Elke donatie is van grote waarde omdat je meehelpt herinneringen te maken voor families en vrienden die veel impact en liefde hebben.

Via de donatie link kun je er voor kiezen op welke manier je wilt doneren: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/

Met jouw donatie kan Stichting No Guts No Glory mooie belevenissen helpen waar te maken. De herinneringen die gemaakt worden zijn van ontzettend grote waarde voor degene die ziek is, ziek is geweest, heftige behandelingen ondergaat of aan het revalideren is van ernstig ziek zijn door kanker. Naasten blijven deze herinneringen voor altijd koesteren.

Steun de stichting door gebruik te maken van online doneren of een bedrag over te maken op de volgende rekening:
Naam: Stichting No Guts No Glory
IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49

Wist je dat
Je donatie aftrekbaar is als je meer schenkt dan 1% van je belastbaar inkomen omdat Stichting No Guts No Glory een ANBI status heeft? Je kunt je schenkingen jaarlijks opgeven bij de belastingdienst. Je kunt hier meer lezen over schenken en doneren en de aftrekbaarheid van de belasting.