Ambassadeurs

Raven van Dorst

Hoi, ik ben Raven van Dorst en ik zet me met trots in voor een stichting als No Guts No Glory. Als muzikant weet ik als geen ander wat muziek met een mens kan doen; hoe het kracht kan geven, zorgen kan doen vergeten, herinneringen kan maken en doen oproepen. Juist in tijden van ziekte is muziek een onmisbare metgezel, die soms nog wel eens wordt ondergewaardeerd of onderschat.

Ik vind het prachtig om te zien hoe NGNG de magische werking van muziek distribueert en faciliteert onder een ieder die daar behoefte aan heeft in zware tijden overschaduwd door kanker, en zo wellicht de donkerte iets lichter kan maken, voor zowel de zieke als de mantelzorger, de familie en vrienden. Voor iedereen die hiermee te maken krijgt. Dat is nodig. En dat wil ik supporten. Het liefst met een beetje teringherrie.
Raven

Foto: Jessie Kamp

Michiel Veenstra

Door mijn jarenlange ervaring als radio-dj weet ik door de duizenden reacties die ik in de loop van de jaren heb ontvangen van luisteraars wat muziek kan doen met je. Het herinnert, pept op, ontroert en biedt troost. Dat is vaak fijn, maar soms ook echt noodzakelijk. En als het een noodzaak wordt, dan is het belangrijk dat er No Guts No Glory is om daarin bij te staan.
Michiel

Foto: Sanne van Pinxten

Huub Smit

No Guts No Glory, de stichting die mij al jaren raakt door hun tomeloze inzet en toewijding in het vervullen van muzikale wensen voor zieke mensen en hun familie en vrienden.
Ik mag mij met gepaste trots ambassadeur noemen van deze geweldige stichting.
Huub

Sven Mieog

Het fantastische werk van No Guts No Glory heeft mij diep geraakt. Als oncologisch chirurg ken ik de helende en troostende werking van muziek bij mensen met kanker.
Zelf gebruik ik de positieve invloed van muziek op de operatiekamer voor de pijnstillende werking voor patiënten en voor het creëren van een flow waarin het team beter werkt.
De persoonlijke aanpak van No Guts No Glory vind ik heel inspirerend. Ik zet mij dan ook graag in om de stichting bekend te maken onder artsen die mensen met kanker behandelen en begeleiden en bied graag waar nodig mijn netwerk aan voor medische ondersteuning bij de activiteiten van No Guts No Glory.
Sven Mieog