Wens voor Tanja

We hebben de video voor de kinderen van Tanja aan haar gegeven. Uiteraard delen we daar niks van, de beelden zijn voor haar kinderen, maar Tanja legt graag in haar eigen woorden uit wat deze wens voor haar betekent:

“Ik weet nog goed het moment dat Ellen mij belde. Ze had mijn mail gelezen en vroeg zich af wat stichting No Guts No Glory voor mij kon betekenen.

Ik, 52 jaar en moeder van drie thuiswonende kinderen, ongeneeslijk ziek; uitgezaaide melanoomkanker. Prognose in januari was gemiddeld 9 tot 12 maanden.
Ik wilde zo graag iets doen voor mijn kinderen, laten zien dat ik zo trots op ze ben.

Na wat sparren over en weer, opperde Ellen het maken van een video. Dat leek mij een mooi idee, ook omdat mijn man Eric is overleden en de kinderen dan ook niets meer na kunnen vragen over vroeger.

Robin (de cameraman die NGNG geregeld had) kwam bij mij langs en we hebben in een middag erg veel opgenomen. Ik voelde mij meteen vertrouwd, Robin stelde de juiste vragen. Omdat ik nog niet het gevoel had dat ik alles had gezegd, kwam Robin nog een middag terug. De puntjes werden op de i gezet en het resultaat is prachtig.

Ik voel mij nu rustiger, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Voor nu, maar ook voor in de toekomst van mijn kinderen en zelfs mijn eventuele toekomstige kleinkinderen. Het is een prachtig document geworden waarvan ik hoop dat als ik er niet meer ben, mijn kinderen hier troost en steun uit kunnen halen.

Robin, Ellen en stichting No Guts No Glory; dank jullie wel!!😘
Enne, ik heb met Robin afgesproken dat we ervoor gaan om over een paar jaar de video te updaten.”

We zijn blij dat we Tanja wat rust hebben kunnen geven en haar kinderen een prachtig document!