Wens voor T

We schrijven nog even ‘T’, omdat als we haar naam noemen, de verrassing misschien weg is.

T is een liefdevolle vrouw en moeder van 3 kinderen. Een aantal jaar geleden is haar man en vader van de kinderen overleden aan kanker. In 2019 bleek dat T uitgezaaide melanoomkanker had, zonder kans op genezing.

Ze wilde graag een wens voor haar kinderen en na een lang en fijn gesprek besloten we een film te gaan maken, waar T vertelt over alles wat ze nog wil zeggen tegen ze.
Herinneringen aan vroeger, grappige anekdotes, verhalen over de eerste woordjes en stapjes van de kinderen, adviezen voor later, mooie woorden, gewoon echt zoveel mogelijk vastleggen.
Zodat haar kinderen over een tijd, altijd de video kunnen kijken om hun moeder te zien en horen spreken.

Gisteren is @robinvr78 voor de eerste opnames naar T gegaan.
Binnenkort gaat hij weer, want ze voelde dat ze nog niet alles had gedeeld. En ze mag er zoveel tijd voor nemen als ze wil.
Van alle opnames gaat Robin een bijzondere film maken.

Dat wordt een heel waardevol document voor haar kinderen later en we vinden het fijn dat we hiermee haar wens kunnen laten uitkomen.