Feestdagencadeau

De straten schitteren, vol van de feestverlichting, plannen voor gezellige avonden worden gesmeed, de cadeaus, pepernoten en kerstkransjes vullen de winkels; de feestdagen staan voor de deur!

Foto Kerstboom NGNGSteeds meer bedrijven kiezen ervoor om geen of versoberde kerstpakketten uit te delen aan hun medewerkers en om in plaats daarvan een donatie te doen aan een goed doel. Stichting No Guts No Glory is zo’n goed doel dat jouw steun of die van de organisatie waar je voor werkt heel goed kan gebruiken.

Steun ons tijdens de feestdagen
De kracht van No Guts No Glory ligt in de positieve energie en de persoonlijke benadering. Niet kijken naar de beperkingen, maar juist naar de mogelijkheden. Geld ophalen, aandacht genereren en keuzes voor onze begunstigden creëren door het leven te vieren.

Er zijn verschillende mogelijkheden om NGNG te steunen:

We kunnen jouw steun heel goed gebruiken! Mail ons op info@stichtingngng.nl o.v.v. “Feestdagen” en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Alvast ontzettend bedankt!