Doneer

IncubateJe kunt je donatie overmaken op rekeningnummer IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory Tilburg of via Ideal rechtstreeks en veilig geld overmaken naar Stichting No Guts No Glory door gebruik te maken van de doneerknop. We houden een minimum van €3,50 aan, omdat de transactiekosten €0,35 zijn en wij door onze ANBI status minimaal 90% van het overgemaakte bedrag aan ons doel zelf moeten besteden. En dat doen we natuurlijk graag. Uiteraard mag je ook meer storten. Misschien wil je automatisch een vast bedrag per maand, per kwartaal of per jaar doneren? We kunnen iedere Euro heel goed gebruiken!

Maak je het geld liever gewoon over, dan kan dat (ook vanuit het buitenland) via:

• rekening IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49
  • op naam van: Stichting No Guts No Glory, Tilburg
  • BIC: TRIONL2U

Vermeld bij je betaling aan welke actie je meedoet, bijvoorbeeld: Twitteractie of Sponsorloop en de datum. We kunnen op deze manier bijhouden wat een actie oplevert. Het is bovendien een geweldige opsteker voor de initiator van de actie. Je mag ook een persoonlijke boodschap toevoegen voor de stichting en/of de begunstigde. We geven je naam en boodschap dan door en alle boodschappen vormen samen een mooie extra aanmoediging.

Particulieren
Bedrijven