Kom in Actie!

Informatie
Dankjewel dat je in actie wilt komen voor Stichting No Guts No Glory! Informatie over onze stichting kan je vinden op deze site. Voorbeelden van mogelijke acties vind je hier. En verzin gerust ook zelf een actie voor No Guts No Glory! Daarnaast kan je voor of tijdens je actie ook iemand van No Guts No Glory mailen, dan nemen we contact met je op om nog meer over het werk van onze stichting te vertellen. Wil je specifiek meer informatie over het organiseren van sportevenementen, neem dan contact op met onze coördinator sportevenementen.

Meld je actie van tevoren aan
Laat het ons via een mailtje weten als je iets voor No Guts No Glory wilt doen. We helpen je graag op weg met je actie.

Promotiemateriaal
Je wilt met je actie veel aandacht trekken om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Daarvoor hebben wij diverse informatie- en promotiematerialen.

• Als je de actie hebt aangemeld, kunnen wij je materiaal toesturen zoals een logo, flyers, bericht op de website en informatie over de stichting.
  • Op onze site en op You Tube is bovendien een speciaal promotiefilmpje beschikbaar over No Guts No Glory
  • No Guts No Glory heeft geen collectebussen. Je kan daarvoor in de plaats een doos of trommel beplakken met een print van ons logo.
  • No Guts No Glory heeft geen kant-en-klare stands om op informatiemarkten te staan. We hebben ook geen mankracht om dergelijke stands te bemannen. Wel kunnen we je voorzien van flyers en ons logo waarmee je de stand kan decoreren.

Alle artikelen die No Guts No Glory ter beschikking stelt, zijn gesponsord. Hierdoor houden we de kosten laag en kan een groter deel van onze inkomsten, zoals door jouw actie, naar de behandelingen voor de begunstigden. Dit betekent ook dat wij je niet ongelimiteerd van materiaal kunnen voorzien.

Communicatie
Het kan zijn dat je voor je actie programmaboekjes, posters en/of entreekaartjes maakt of een sponsorbrief schrijft met het logo van No Guts No Glory. Als je dit doet, houd dan rekening met de volgende punten:

• De naam van No Guts No Glory mag je gebruiken mits je duidelijk maakt dat de actie vóór No Guts No Glory is en niet door No Guts No Glory wordt georganiseerd.
  • Het logo van No Guts No Glory mag niet gekoppeld worden aan producten en of productverpakkingen.
  • Voor het gebruik van ons logo heb je vooraf toestemming van No Guts No Glory nodig. Meld daarom je actie altijd eerst aan via een mail naar No Guts No Glory.
  • Probeer helder en duidelijk te zijn in je communicatie. Vooral bij de benadering van sponsors, publiek en andere betrokkenen moet duidelijk blijken hoe de donatie aan No Guts No Glory wordt samengesteld.
  • We vragen je om alle uitingen waarin de naam en/of het logo van No Guts No Glory wordt vermeld voor uitgave nog even aan ons voor te leggen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de actie communicatief helder blijft.
  • Plaatselijke media zijn vaak geïnteresseerd in acties voor goede doelen. Zeker als het om een ludieke of originele actie gaat. We moedigen je aan om media te benaderen en interesse te wekken voor je actie. Om je hierbij te helpen hebben wij een format gemaakt om de pers te benaderen: voorbeeld_persbericht_actieNGNG Als je weet dat de media aandacht gaan besteden aan jouw actie, verzoeken wij je dit vooraf aan ons door te geven via een mail aan onze stichting.

Iemand van No Guts No Glory bij jouw actie
Wil je tijdens je actie meer informatie over No Guts No Glory? Heb je iemand nodig die na afloop de officiële cheque in ontvangst neemt, of juist van tevoren nog een peptalk geeft? Dan kan je iemand van No Guts No Glory uitnodigen om bij je actie langs te komen. Neem daarvoor contact op via een mail om te informeren naar de mogelijkheden.

Donatie overmaken
De opbrengst van jouw actie kan je overmaken op
rekening 198402449
t.n.v. No Guts No Glory in Amsterdam
o.v.v. de naam en de datum van de actie die je van te voren bij ons hebt aangemeld.

Deze actiegegevens zijn belangrijk voor No Guts No Glory bij de herkenning van jouw donatie in onze boekhouding.

Contact
Wij denken graag met je mee over de uitvoering van jouw actie. Hiervoor kun je altijd contact met ons opnemen. We zijn te bereiken via de mail.
En laat iedereen weten dat je voor No Guts No Glory in actie komt door je actie te delen op Facebook en Twitter.