Merchandise

Wil jij No Guts No Glory steunen èn er mooi bijlopen? Dat kan! Wij hebben hele toffe polsbandjes en shirts en rompertjes voor onze jongste fans. Bestellen gaat heel makkelijk; mail naar info@stichtingNGNG.nl wat je graag wil in welke maat en geef je adres door. Dan zorgen wij dat het naar je opgestuurd wordt.

Wat hebben we?

Canvas tassen

Toffe tas kopen én No Guts No Glory steunen? Dat kan! Deze canvas tas kost €8,50, exclusief €2,60 verzendkosten.

rompers

Rompers

De enige echte, limited edition No Guts No Glory rompers. Te bestellen in maat 0-3 mnd, 3-6 mnd en 6-12 mnd. Ze kosten €9,50, exclusief €2,60 verzendkosten.

ericNGNG polsbandje PolsbandjesNGNGpolsbandjehockey

De polsbandjes zijn zwart met rood logo en komen in 1 maat.De polsbandjes zijn €3,50 per stuk en daar komt €0,90 aan verzendkosten bij.

MargotVhalsNGNG MartinZwarte V-hals shirts met wit logo

Voor dames verkrijgbaar in S, M, L en XL, voor heren in M, L en XL. De shirts zijn €15,- per stuk, exclusief €3,40 verzendkosten.

De shirts zijn van een mooie kwaliteit en bestellen we bij www.merchandise.nl. Ze steunen ons goede doel en daarom krijgen we bij elke bestelling korting. Na aftrek van de inkoopprijs en BTW gaat het volledige bedrag naar de stichting.

Wat kost het?

De shirts kosten €15,- per stuk, exclusief €3,40 verzendkosten.

De canvas tas kost €8,50, exclusief €2,60 verzendkosten.

De rompertjes zijn €9,50 per stuk, exclusief €2,60 verzendkosten.

De polsbandjes kosten €3,50, exclusief €0,90 verzendkosten.

Hoe bestel je?

Wil je iets bestellen of heb je nog vragen? Mail dan naar info@stichtingNGNG.nl wat je graag wil in welke maat en geef je adres door. Dan zorgen wij dat het naar je opgestuurd wordt.

Mag jij daarna het bedrag overmaken naar rekeningnummer: IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory. Gebruik hiervoor liever niet de doneerknop,  omdat we dan niet kunnen zien om wat voor bestelling het gaat. Zet in de omschrijving wat je hebt besteld, bijvoorbeeld – 1 SPORTSHIRT DAMES- , zodat wij het kunnen bijhouden voor onze administratie en de belastingdienst.

We zien je bestelling graag tegemoet!

Wil je op onze Wall of Fame?

Zoals je hier kan zien hebben supporters van No Guts No Glory hun shirt en of polsbandje al op verschillende plekken in de wereld gedragen. Als je wil kan je een foto sturen van jou in ons shirt of met polsbandje en mailen naar info@stichtingNGNG.nl onder vermelding van -Groetjes- en waar je bent. Dat vinden wij heel leuk!