Twee wensen bij The Streamers!

Afgelopen weekend hebben we de wensen van Amy en Saskia uit laten komen bij The Streamers!

Mam wil jij mijn haren nog even doen”, “Ik hoop zo dat Snelle dat nummer zingt”…. De boys en wij keken ontzettend uit naar dit moment, samen op pad, genieten met een lach en een traan van de muziek waar we veel naar luisteren en die ons verbindt. De voorpret alleen al was genieten, de streamers hard aan en ons klaar maken. Even niet bezig zijn met revalideren en alles wat daarbij komt kijken, even niet stilstaan bij alle zorgen rondom de twee jongens die op het moment spelen rondom het afgelopen jaar, maar samen zijn, met een smile van oor tot oor.

Wat was het fantastisch, wat hebben we genoten, geknuffeld, gelachen en gehuild.

Hier kunnen we voorlopig even op teren, bedankt Stichting No Guts No Glory en alle donateurs om deze momenten mogelijk te maken!

Liefs,
Amy en de mannen

Wat was het zondag een geweldige dag. Eentje waar we nog een tijd van kunnen nagenieten! Nadat No Guts No Glory ons vorige week wist te verblijden met tickets voor The Streamers, was het zondag 22 oktober zo ver om onze wens in vervulling te laten gaan. Een gezamenlijke muzikale herinnering te creëren met mijn man en kinderen.

Grote ogen, ongeloof en een hoop gejuich van onze jongens van 8 en 10 jaar, toen we ze
zondagochtend met dit nieuws verrasten. Alleen die reactie en blikken in hun ogen is eigenlijk al
genoeg voor een ouder. Daarnaast had mijn zusje zelf nog een kaartje geregeld, die vond het zo bijzonder om dit moment met ons te delen. Waardevol om dit met je geliefdes te doen.

Als echte V.I.P.’s mochten wij langs de ellenlange file en rijen, over de rode loper direct naar binnen. Dit laatste vonden de kinderen natuurlijk al geweldig. Eenmaal binnen stonden er  enorm lekkere hapjes en drankjes op ons te wachten. Na de eerste fristi’s, wijntjes en hapjes, mochten wij de zaal in, nou ja zaal, ontzettend heerlijke stoelen. Zo fijn en wat een luxe, totaal ontzorgt en verzorgd.
Nadat Qmusic een gezellige feeststemming had gecreëerd, kwamen de eerste optredens van The Streamers. De emoties gingen op en neer, van lachen om de grappen van Frank Lammers, keihard meezingen met nummer van Flemming (ik zal jullie de filmpjes besparen, tot mijn schaamte zing ik het hardst en meest vals) tot aan tranen bij nummers van Susan en Freek en Paul de Leeuw.
Wat een beleving en zo mooi om te zien hoe muziek verbroederd en zoveel plezier teweeg kan
brengen, niemand zat stil. Regelmatig zag ik een grote glimlach bij onze kinderen en dikke knuffels werden uitgedeeld.
Toen het laatste nummer door de zaal heen gonsde, kroop er kippenvel door mijn lijf. ‘’Always look on the bright side of life”, de samenhorigheid en blijdschap van de zaal is voelbaar. Bij navraag vonden onze jongens, dit nummer naast de nummers van Flemming, Snelle, Susan en Freek, Kraantje Pappie en Ronnie Flex, een geweldig nummer. En dit gun ik ze zo, dat zal niet altijd even makkelijk zijn, maar we weten dat ze blij worden van de herinnering aan dit nummer. Samen lol beleven, zingend en dansend op dit nummer. Al dagen praten we na over deze belevenis, maar het belangrijkste is dat we dit als gezin mochten meemaken en ik weet zeker dat onze kinderen deze momenten gaan koesteren. Grote dank aan No Guts No Glory voor het verwezenlijken van deze grote wens!
Saskia

Heel erg graag gedaan!
Fijn dat we dit voor jullie gezinnen konden regelen in een moeilijke tijd.

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel.

Volg je ons al op Instagram?