Saskia’s wens voor haar kinderen

Hi, ik ben Saskia en sinds 2015 al bezig met borstkankerbehandelingen. Sinds een jaar is de nood om het leven te vieren en mooie herinneringen met het gezin te creëren nog belangrijker geworden. De huidige behandelingen houden het momenteel stabiel, maar de kanker gaat niet meer weg. Dus nu is de tijd om te leven, te genieten en mooie herinneringen te maken. En als moeder van twee fantastische jongens van 8 en 10 jaar en net gehuwde vrouw van Wilco, zijn de wensen allemaal gericht om het samen zijn, samen nieuwe ervaringen op te doen en dit vast te leggen voor later.  Zo is er al een tijd de wens om samen naar een festival te gaan. Voor onze kinderen het liefst met Flemming op de planning, maar iedere keer waren de jeugd tickets al vergeven of waren de kosten erg hoog.

Muziek verbindt ons als gezin, thuis staat er altijd wel iets aan en we genieten enorm van mini disco’s in huis of een dansje in de woonkamer. Maar muziek is ook emotie en creëert een bepaalde gevoel of roept een herinnering op. Hoe mooi zou het zijn wanneer onze jongens later terug denken aan een bepaald nummer dat wij keihard mee hebben gezongen tijdens een optreden.

Zo dankbaar dat No Guts No Glory ons hierbij gaat helpen. Ik kan niet beschrijven hoe belangrijk dit voor ons is. Zondag 22 oktober mogen wij (geheel verzorgd met een VIP arrangement) naar The Streamers, waar niet alleen Flemming komt, maar ook nog veel meer favoriete artiesten van de jongens. Daarnaast is er voor ons als ouders ook zoveel mooi is te zien en horen.
Ik heb nu al dikke tranen en zo veel voorpret. Ontzettend bedankt No Guts No Glory!

Heel graag gedaan. We wensen jullie gezin ontzettend veel plezier en de mooiste muzikale herinneringen samen!

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel.

Volg je ons al op Instagram?