Saskia’s wens

Nadat Saskia haar wens had aangevraagd en wij die deelden, werden we benaderd door Dave van Hout of we niet nog iets voor haar wilden doen.
Absoluut! Dus deelden we laatst al dat er nog een wens uitkwam en inmiddels hebben we ook haar aangevraagde wens laten uitkomen.
We vinden het ontzettend fijn dat het Saskia en haar naasten zoveel heeft gebracht!

Wat een rollercoaster was het de afgelopen weken en dan nu weer eens in positieve zin. Vanaf het eerste contact met Imke van stichting No Guts No Glory drijf ik op adrenaline. Verwonderd, vereerd, ontroerd dat dit allemaal voor me geregeld is op zo’n korte termijn. Langzaam ging flabbergasted en ongeloof over in het uitkijken naar de meet en greet met Mr H. en het privéconcert van Dryland afgelopen dinsdag.

Ondanks de vakantieperiode en de afstand kon een groep van zo’n 80 – voor ons dierbare – mensen het concert met ons bijwonen. En wat was het goed: met recht een tributeband! Ik vond het vooraf vooral spannend hoe de dynamiek uit zou pakken, aangezien zeker 80% van de aanwezigen de muziek van Marillion niet of nauwelijks kent. De band vond het op zijn beurt het spannendste optreden bij far dat ze ooit hebben gedaan. Zij waren vereerd dat ze voor ons op mochten treden, ik voelde me vereerd en dankbaar dát ze voor ons wilden optreden. Zulke warme, lieve mensen en geweldige muzikanten.

Ik heb genoten met een grote G. Hier krijg je zoveel energie en kracht van ❤️. Diepe, diepe buiging voor Dryland, Muziekherberg de Pol,  stichting No Guts No Glory (en in het bijzonder Imke), alle aanwezigen en de initiatiefnemers Claudia en Jessica. Het is een onvergetelijke avond voor ons geworden!
Liefs,
Saskia

Help jij ons mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.

En volg ons ook op Instagram