Saskia ontmoet Steve Hogarth!

We deelden de wens van Saskia en vervolgens nam fotograaf Dave van Hout contact met ons op.
Hij had overlegd met Wim Strijbosch (directeur van de Cacaofabriek) en vroeg of Saskia het leuk zou vinden om naar het concert van Steve Hogarth (de zanger van Marillion) te komen én misschien een meet & greet?
Nou en of!
Afgelopen vrijdagavond ging Saskia met haar gezin naar de Cacaofabriek.

Wat een ontzettende bonusavond was dit!! Na de aankondiging van het privéconcert van Dry Land (Marillion tribute band) op 8 augustus, volgde al snel een telefoontje dat Steve H. (Hogarth) de frontman van het echte Marillion op 4 augustus in de Cacaofabriek in Helmond op zou treden. Of we daar ook naar toe wilden? Ja natuurlijk! Nog maar net bekomen van deze bonus, kwam de vraag of we ook bij de soundcheck wilden zijn met een meet en greet! Echt onvoorstelbaar wat er in zo’n korte tijd allemaal geregeld is.

Gisterenavond mochten we ons om 17.30 uurmelden bij Frank van de Cacaofabriek. Een beetje spannend of het zou lukken, want woensdag heb ik de eerste chemokuur weer gehad. Maar dankzij de peppillen kwam dat helemaal goed. Frank nam ons meteen mee, Steve was net begonnen met de soundcheck. Zo bijzonder dat je daar dan met je gezin bijstaat. Na een tijdje stopte hij en kwam met ons een praatje maken. Wat een geweldige, maar ook bescheiden kerel, heel relaxed, hij nam alle tijd, terwijl zijn soundcheck nog niet klaar was. Ondertussen werden er door Josanne foto’s gemaakt.

Het concert zelf was geweldig. We mochten als eerste naar binnen en er was zelfs een kruk (staconcert) voor me geregeld. De kinderen waren onder de indruk van de stem van Steve. Hij had er zin in, want hij ging tot 00.00 uur door om daarna nog vrolijk aan de signeersessie te beginnen, waar wij uiteraard geduldig op hebben gewacht.

In de pauze hebben we ook nog met Wim en Dave van de Cacaofabriek gesproken. Zij waren met het idee gekomen om ons hiervoor uit te nodigen. Wat een ontzettend warme mensen!

Ik ben zo diep onder de indruk  van alles wat er voor me geregeld is en voel me echt vereerd ❤️. Zo’n fantastische belevenis om met je gezin mee te maken. Mooie muzikale herinneringen die we nooit gaan vergeten! Dikke dankjewel voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt: Imke, Josanne, Frank, Wim, Dave and H en stichting No Guts No Glory!’

Ontzettend fijn dat je dit samen met je gezin mee hebt mogen maken!
Mega veel dank aan Dave, Wim en Josanne.

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.

En volg ons ook op Instagram