No Guts No Glory sale!

saleZoek jij een origineel cadeau èn wil je iets gaafs geven waar je ook nog eens een ander mee steunt? Dat kan nu extra voordelig!
De gewone zwarte en grijze shirts (dus niet onze hardloopshirts) zijn nu tijdelijk te koop voor €12,50 (exclusief verzendkosten).

Voor meer informatie over alle No Guts No Glory spullen kun je terecht op onze merchandisepagina (onder Support ons! ).

Hoe bestellen?
Wil je iets bestellen of heb je nog vragen? Mail dan naar info@stichtingNGNG.nl wat je graag wil in welke maat en geef je adres door. Dan zorgen wij dat het naar je opgestuurd wordt.

Mag jij daarna het bedrag overmaken naar rekeningnummer: IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory TILBURG. Gebruik hiervoor liever niet de doneerknop,  omdat we dan niet kunnen zien om wat voor bestelling het gaat. Zet in de omschrijving wat je hebt besteld, bijvoorbeeld – 1 ZWART SHIRT DAMES- , zodat wij het kunnen bijhouden voor onze administratie en de belastingdienst.

We zien je bestelling graag tegemoet!

Wil je op onze Wall of Fame?
Zoals je hier kan zien hebben supporters van No Guts No Glory hun shirt en of polsbandje al op verschillende plekken in de wereld gedragen. Als je wil kan je een foto sturen van jou in ons shirt of met polsbandje en mailen naar info@stichtingNGNG.nl onder vermelding van -Groetjes- en waar je bent. Dat vinden wij heel leuk!