Nothing Else Matters

We zijn natuurlijk druk met ons eigen benefiet maar ondertussen zijn er andere mensen die onze stichting hebben leren kennen, vol enthousiasme ook een benefiet aan het opzetten!

Frank van Co-incidental vertelt:

Het idee voor “Nothing Else Matters” ontstond 12 jaar geleden in de band Co-incidental.
Een aantal bandleden besefte hoe belangrijk muziek was in hun leven en hoe heilzaam muziek kan werken. Daaruit ontstond het idee om onze muziek te gebruiken om anderen te helpen.
Het idee was om een benefietavond te organiseren (in Cultureel Centrum De Pas in Heesch) met de vrijwillige medewerking van bands/muzikanten uit de regio.
Ieder jaar werd een goed doel gekozen waar de opbrengst van kaartverkoop, sponsoring en veiling naartoe ging.
Inmiddels zijn we bezig met de organisatie van de 10e editie (2 jaar hebben we niets kunnen doen door Corona) en deze keer viel de keuze op “No Guts No Glory”.
Unaniem vonden we dat NGNG bij uitstek een goed doel is wat past bij onze missie.
Met muziek anderen helpen wordt door NGNG echt letterlijk in de praktijk gebracht.
Wij zijn trots op het goede doel en hard aan het werk met het organiseren van ons lustrum!

Het lustrumfeestje wordt in ieder geval afgesloten door Pene Corrida.
Deze vijfkoppige coverband is bij de meesten bekend van Holland’s Got Talent, waar zij de halve finale haalden.
Momenteel treden ze op voor uitverkochte zalen. De band transformeert jouw favoriete popsong in een echte mashup-metal-party.
Een energieke show die je niet mag missen.

Op 6 april 2024 gaan we er alles aan doen om een zo groot mogelijke opbrengst te realiseren.
Kaarten zijn te verkrijgen in de voorverkoop via https://de-pas.nl/kaartverkoop voor 12,50 euro, maar ook bij aanvang van de avond kun je nog kaarten krijgen.
Voor die prijs steun je het goede doel en geniet je zelf van vier verschillende bands.Alle informatie over dit benefiet én de veiling is te vinden op www.nothingelsematters.nl

We zijn jullie nu al ontzettend dankbaar voor het enthousiasme en de inzet om dit voor onze stichting te organiseren!