David’s wens

We hebben de wens van David uit laten komen.

Afgelopen zaterdag vierden we het leven met een grote groep vrienden en familie. En dankzij NGNG werd het echt feest! Zij hadden de karaoke act voor ons mogelijk gemaakt. Naast het feit dat karaoke helemaal ons ding is, zijn de mooiste liedjes  gezongen door onze vrienden en familie. Iedereen deed mee. Met een lach en een traan vloog de dag zo voorbij.  Dank jullie wel NGNG voor een onvergetelijke ervaring!

En dat is dan nog niet alles. Dankzij NGNG mogen we komende zaterdag bij Appelpop ook nog eens met Jokes Karaoke Band meezingen. Voor iedereen die hen niet kent, zij zijn een leuke band waar jij als leadzanger jouw gekozen liedje mag zingen. Wij kijken er ontzettend naar uit.

NGNG, zo dankbaar zijn we dat jullie dit allemaal mogelijk maken voor ons. En al helemaal omdat het niet bij één ervaring blijft, maar ook “nog eventjes” een tweede super toffe ervaring erbij regelen! Keep up the good work! Voor ons zijn dit 2 lichtpuntjes in moeilijke tijden.

Heel erg graag gedaan, we vinden het heel fijn dat we deze lichtpuntjes voor jullie mogen organiseren!

Help ons muzikale wensen uit te laten komen:

Volg je ons al op Instagram?