Wens van Bets

We hebben de wens van Bets laten uitkomen.

Afgelopen zaterdag 8 juli 2023 werd de wens van Bets vervuld, het was in 1 woord FANTASTISCH! Het was de bedoeling dat Bets en Gerard en hun gezin even in het zonnetje werden gezet. Nou, ik kan je vertellen dat is enorm goed gelukt. Elisa Mannah heeft samen met Dennis de Bruijn een prachtig thuis concert verzorgd in de tuin van Bets en Gerard.

Elise heeft er een mooi persoonlijk tintje aangegeven waardoor het extra speciaal werd. Met een lach en een traan werd er door Elise en Dennis een prachtig concert neergezet. Het was een bijzondere middag en er is weer een mooie herinnering gemaakt. Ik wil Stichting No Guts No Glory enorm bedanken dat dit voor Bets en haar gezin mogelijk is gemaakt.
Anita

We vinden het heel fijn dat dit gezin zo heeft kunnen genieten van live muziek in hun eigen tuin!

Met de steun van donateurs kunnen wij muzikale wensen realiseren.
Dank je wel, want het maakt echt verschil.