Lisette ging naar Bouke

Afgelopen zaterdag lieten we de wens van Lisette uitkomen

Lisette schreef ons:

Een paar weken geleden werden wij verrast door mijn schoonzus Saskia. Ik wilde heel graag naar een concert van Bouke maar alles dit jaar was uitverkocht helaas. En kaartjes kopen voor 2024 wanneer je palliatief bent (uitgezaaide eierstokkanker) en je niet weet wat de komende tijd gaat brengen is lastig.
Mijn schoonzus had stichting No Guts No GlorY benaderd, of zij iets voor mij konden betekenen en mijn wens in vervulling konden laten gaan.
Na afgelopen vrijdag van een week vakantie terug gekomen te zijn konden we vlakbij Schiphol heerlijk overnachten. En zaterdagavond was het zo ver!  Het concert van Battle of the bands! VIP Business stoelen. Een medewerkster van Mojo kwam naar ons toe en vroeg of wij even tijd hadden om backstage Bouke te ontmoeten. Wat een geweldige ervaring! We hebben gesproken met Bouke (wat een super leuke aardige man!) en we mochten op de foto met Bouke! Ik heb genoten met een grote G!
Dank jullie wel stichting No Guts No Glory dat jullie dit voor ons geregeld hebben!
Liefs Lisette

Heel graag gedaan Lisette! Geniet nog heerlijk na van deze ervaring!

Muzikale wensen zoals die van Lisette kunnen wij alleen blijven organiseren met behulp van donaties.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.