Jeffrey Heesen voor Frank

We lieten de wens voor Frank uitkomen.

Afgelopen zaterdag 15 april was het dan zover. Een avond waar wij als familie echt naar uit hebben gekeken om zo weer van een mooi moment te kunnen genieten.

Wij mochten iets na 20.00 uur naar de kantine van v.v. T.P.O. toe komen en toen we binnenkwamen zagen we dat de kantine en de opgezette tenten in kerstsferen waren versierd met de nodige versierde kerstbomen. Kerst is voor mij altijd een geweldige periode en vanavond was daar dus ook rekening mee gehouden. De familie en vrienden (circa 125 personen) waren ook reeds aanwezig en we kregen een applaus toen we binnenkwamen.

Dat was een emotioneel moment. Ik liep naar mijn DJ set en bedankte alvast iedereen en zette toen snel het eerste nummer op.

Nadien was er een welkomstwoord door Meindert waarbij ons verleden bij de club aan de orde kwam (heel de familie is vrijwilliger bij v.v. T.P.O.), onze verhuizing naar Moerdijk en er werd kort stilgestaan bij mijn ziekte. Met een lach en met een traan werd dit verhaal verteld maar gelukkig werd er veel gelachen. Er waren cupcakes gemaakt door de familie Lambregts met mijn foto erop en alle gasten kregen een heerlijke cupcake uitgereikt en ze smaakten heerlijk.

Tevens werd er verteld dat 1 van de aanwezige kerstbomen bij TPO voor de kantine geplant zou worden en dit zou dan voortaan de DJ Frank Boom zijn.
Ook kwam het verhaal van de stichting No Guts No Glory aan de orde. Wij waren op de hoogte dat Jeffrey Heesen zou optreden. Dit was van mij een wens en deze wens werd in vervulling gebracht door deze mooie stichting.

Daarna heb ik snel mijn foute kersttrui aangedaan, die Jacqueline voor mij had meegenomen.
Het kerstgebeuren was voor mij een complete verrassing.

Rond half 9 kwam Jeffrey en voordat hij optrad hebben we met mijn gezin nog een kwartier met hem in de bestuurskamer kunnen babbelen. Een geweldige artiest met een hart van goud.
Om kwart over 9 trad hij op en het dak ging eraf. Onze 2 zoons (Brian en Jermain) traden ook nog met Jeffrey op en zongen het nummer van “onze” Nikita. Alles bij elkaar was het helemaal top.

Later op de avond kreeg ik nog een mooie Frank van Run Award aangeboden van de Raod van Zeuve uit Snerkersdurp en rond een uur of 11 hadden Erik en Patricia (mijn werkgever) nog een hele goede kennis van ons geregeld, die ook optrad, Alwin van den Heuvel.
Tussendoor verzorgden Jermain en ik de muziek waarbij “de Engelbewaarder” en “de Malle Molen” uiteraard aan de orde zijn gekomen.

Stichting No Guts No Glory, Jeffrey Heesen en alle andere mensen, die betrokken waren bij deze avond; nogmaals hartelijk dank. Jullie hebben ons in deze moeilijke tijd een hele mooie avond bezorgd.

Veel liefs van Frank, Jacqueline en de kinderen

Help jij muzikale wensen uit te laten komen?

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.