Muziek voor Frank

‘Ik ben Frank en samen met mijn vrouw Jacqueline hebben wij 3 kinderen.
Brian, 28 jaar, woont samen met Isabel, Jermain, 23 jaar, woont nog thuis en heeft een relatie met Zoë.
Onze dochter Nikki Nikita is door een medische fout meervoudig gehandicapt geboren. Nikki was een vrolijke dame met heel veel moeilijke periodes, maar als papa in de buurt was kon ze weer lachen, hoe ziek ze ook was.
Van de een op andere dag was ze heel erg afwezig en ging haar gezondheid erg hard achteruit. Nikki had geen kracht meer om te vechten; haar lichaampje was op. Op 23 maart 2007 overleed Nikki op 10-jarige leeftijd aan een longontsteking. Dan stort je wereld helemaal in.
Nadat we ons leven weer een klein beetje op de rit hadden kregen we te horen dat mijn vrouw een spierziekte had, waardoor onze wereld nogmaals instortte.

Na een lange periode heb ik mijn hobby als DJ weer opgepakt. Ik werd door de plaatselijke
voetbalvereniging TPO uit Moerdijk gevraagd of ik de 3e helft bij TPO1 wilde gaan verzorgen als DJ.
Dit doe ik nu al jaren met veel plezier.
In augustus 2022 kreeg ik burn-out klachten. Ik viel veel af en in november ging het lopen erg
moeilijk. Half december 2022 werd ik doorgestuurd voor foto’s en een echo van mijn organen.
‘s Middags kreeg ik te horen dat er een tumor in mijn alvleesklier zat. Een week later kreeg ik de
diagnose uitgezaaide alvleesklierkanker. Dan stort voor de 3e keer je wereld in.
Hoeveel kan een gezin verdragen. De prognose die ik kreeg is 6 maanden zonder behandeling tot 1 jaar met behandeling van chemo. Ondertussen ben ik aan mijn 4e behandeling begonnen en zitten we met smart op de CT Scan te wachten.

Nu zijn we mooie herinneringen aan het maken.
We hebben een fantastische carnaval met ons gezin achter de rug. Daar kan een vinkje achter,
Er volgt nog een avond die Meindert en Carla organiseren samen met de stichting No Guts No Glory.
We waren sprakeloos en erg emotioneel, toen we het bericht kregen van deze enorme verrassing.
Een muzikale avond. We kijken erg uit naar deze avond met alle dierbare mensen om ons heen.
Er staan nog meer mooie dingen te gebeuren zoals: de trouwerij van mijn broer, die vervroegd is en onze 30-jarige huwelijksjubileum.
Ik ga nog zeker genieten van alles wat mij nog gegeven wordt!’

Binnenkort is de speciale muziekavond voor Frank en zijn geliefden.
We hebben zanger Jeffrey Heesen geboekt en die komt een speciaal optreden verzorgen waar ze samen hopelijk hard van kunnen gaan genieten!

Wensen kunnen wij enkel uit laten komen met steun van onze donateurs.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.