Wendalin naar Dream Theater

Afgelopen weekend lieten we de wens van Wendalin uitkomen.

Foto door Willem van Breugel

‘De voorpret begon voor mij al dagen van te voren, door de nieuwe cd weer eens te beluisteren. Wat superleuk dat ik ze na …omg 20?! jaar weer live ga zien! Wat vliegt de tijd.

Zondag vertrokken we op tijd naar Oisterwijk, naar het hotel en de specifieke kamer waar mijn man en ik altijd graag komen (ons lievelingsplekje). De kamer was helemaal versierd in Valentijn Thema en er lag een lief kaartje van stichting No Guts No Glory!

We werden opgehaald met een taxi om naar Tilburg te gaan, om daar lekker samen te gaan eten. Wat een luxe en verwennerij… Het eten was fantastisch lekker, en nu kon ik eigenlijk niet meer wachten om Dream Theater weer in het echt te horen en zien spelen!

Bij 013 stond een enorme rij mensen maar wij mochten gewoon naar de VIP ingang en zo voelde ik me ook, een echte VIP! Eenmaal binnen werden we begeleid naar een plek op het balkon, en wat voor één. Precies in het midden stonden twee krukken met een perfect uitzicht op het podium. Alsof dat nog niet genoeg was kregen we ook nog een kaart waarmee we naar hartelust drankjes konden halen. Ik had me heerlijk ingenesteld en was klaar voor de avond.

De avond begon met een voorprogramma van Arion en dan daar eindelijk was daar Dream Theater! Woah! Ze zijn eigenlijk niks veranderd, behalve de drummer dan (die een andere persoon is dus dat is dan ook niet zo gek 🤣). Ik was eigenlijk helemaal vergeten hoe superleuk het is om LIVE muziek te horen en vooral te voelen. Prachtige nummers (ze zijn in goede vorm vanavond) en zelfs een paar “golden oldies”- favoriete nummers van mij uit de jaren 2000.
Ik wilde dat deze avond nooit eindigde, intens gelukkig .

Uiteindelijk komt er helaas ook aan dit optreden een einde, maar het VIP gevoel was nog niet ten einde. Nog even nagenieten met een drankje en daarna mochten we via de lift en backstage naar buiten, waar de taxi alweer klaar stond, en we weer teruggebracht werden naar ons fijne hotel.

Stichting No Guts No Glory, superbedankt !
We hebben het fantastisch gehad! Jullie zijn TOP!
Wendalin’

Lieve Wendalin, ontzettend graag gedaan!
Met grote dank aan Poppodium 013 hebben we deze wens met liefde uit laten komen.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.