Dag lieve Rein

Op 7 december heeft Rein los moeten laten.
Gelukkig hebben we zijn wens, Pearl Jam live kunnen zien, afgelopen zomer uit laten komen.

Zijn vrouw Mirjam wilde graag iets met jullie delen:

‘Toen Rein in juli dan toch nog naar Pearl Jam had kunnen gaan, zei hij een paar dagen later: “Dan kan ik nu doodgaan.”
Bedoeld als grapje, zoals we hem kennen, maar verre van grappig, dus meteen de kop maar ingedrukt.
Doodgaan was nog geen optie.
Er stonden namelijk nog concerten gepland van Rowwen Hèze, een andere grote favoriet Wende, en de avond van de filmmuziek in de Ziggodome.
Mijn jeugdsentiment de Dolly Dots sloeg hij graag over.

Rowwen Hèze lukte al niet meer en Wende begin november in Luxor ook niet.
Wat ben ik blij dat we haar vorig jaar in het prachtige Carré hebben mogen zien met een voorstelling over de liefde.
Wel na het ‘trekken van de kankerkaart’ zoals een andere NGNG-begunstigde dat pas zo mooi omschreef.
We waren namelijk uitgeloot wegens Corona maatregelen maar een mailtje naar Carré zorgde voor een hele snelle toezegging en een fantastische avond.

Helaas was Pearl Jam toch echt het laatste concert voor Rein maar wel echt het enige bucketlist item voor hem.
Rein heeft als motto #LEEF  dus altijd dingen nu doen en niet wachten tot later.
Ondanks het aangrijpen van iedere mogelijkheid voor behandeling van zijn hersentumor en daarmee meer tijd met zijn dierbaren, heeft hij dan toch de strijd voor reservetijd op 7 december moeten opgeven.

Omdat Rein wel van de natuur en buiten zijn houdt maar helemaal niet van bloemen en Stichting No Guts No Glory voor altijd een speciale plek heeft door het bezorgen van mooie herinneringen, is er tijdens Reins afscheid gevraagd  om een bijdrage voor NGNG.
Dit heeft €866,20 aan donaties opgeleverd.

Ik hoop en weet dat er met hulp van deze donaties keihard gewerkt wordt aan het uitvoeren van nog meer mooie herinneringen voor mensen die dat zo nodig hebben en verdienen. Keep up the good work No Guts No Glory!
En om dan geheel in stijl af te sluiten, volgens Rein: #LEEF

Liefs,Mirjam van der Heijden’

We vinden het heel bijzonder dat Rein geen bloemen, maar donaties voor onze stichting wilde op zijn afscheid.
Dank je wel lieve Rein, we gaan het goed besteden om ook anderen zo’n mooie ervaring te kunnen geven.

Alle kracht en liefs gewenst aan Mirjam en de kinderen en iedereen die Rein zo liefhad.