Lynn naar Aladdin!

Afgelopen weekend ging de grote wens van Lynn in vervulling, ze ging naar Aladdin!

Na maanden het er over gehad te hebben, was het eindelijk zo ver. Zo vaak tijdens haar stamceltransplantatie traject besproken..
“Als ik weer alles mag, dan wil ik zo graag naar Alladin!”

En hoe! Geweldig hysterisch vervoer, geweldig hysterische musical, én nog kunnen kletsen met de hoofdrolspelers! De vragen die Lynn en Luke hadden werden meteen beantwoord, behalve hoe het vliegende tapijt vloog… want ja… dat is toch echt Disney-Magie.

Zelfs Luke van 6 zat met open mond te kijken en hij heeft de musical helemaal gekeken zonder een kik te geven, en Lynn? Die zat heerlijk te genieten.
Weer een heerlijke normale avond gehad, “gewoon” in een zaal kunnen zitten met heel veel andere mensen, en van de musical kunnen genieten.
Écht een aanrader.
Dankzij stichting No Guts No Glory, toppers!!! <3

Maartje, moeder van Lynn

Heel erg graag gedaan!

Met dank aan de cast van Aladdin, die mee wilden werken aan een Meet & Greet en Lynn ook nog een boekje gaven met alle handtekeningen.

We vinden het heel fijn dat Lynn, samen met haar gezin, zo genoten heeft en hopen dat er onbetaalbare herinneringen zijn gemaakt!

Wij kunnen wensen alleen uit laten komen met steun van jullie.
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.