Merels wens voor haar zoontje

Vorig weekend lieten we de wens  van Merel uitkomen voor haar zoontje Floris (https://www.stichtingngng.nl/2022/10/04/wens-voor-floris-5/) en dat was een zeer groot succes!

Het allerbelangrijkste was dat dit mooie gezin samen kon zijn deze dag, om met familie en vrienden te vieren dat Floris 6 werd. Niet vanzelfsprekend, omdat Merel de dag ervoor nog in het ziekenhuis lag.

Wensen kunnen we niet uit laten komen zonder hulp, dus met grote dank aan onze vrijwilligers Jaap, Robin, fotograaf Inge, Vivian, Friethoes, Banketbakkerij C.M. Schmidt uit Driehuizen, en lucht-kasteel.nl voor hun medewerking en uiteraard: Boswachter Tim! Want niet alleen kwam hij langs om te spelen met de kinderen en met ze op avontuur door de natuur te gaan, ook verraste hij de jarige Floris door zijn Beroemde Blouse aan hem te geven.

Op het feestje was er uiteraard taart, veel taart, snoep en lekkers, ijsjes, friet, een megagroot springkussen, je kon geschminkt worden, er was onze eigen NGNG wijn (hier te bestellen: https://www.stichtingngng.nl/2022/09/16/ngng-wijn/) en catering voor de volwassenen en nog veel meer.

Foto: Inge Pijl

Inge Pijl heeft heel veel foto’s gemaakt die allemaal naar de familie gaan. Van de mooiste hebben we een album gemaakt, zodat Floris voor altijd een tastbaar aandenken heeft aan zijn verjaardag waar mama bij was.

Ook regelden we nog een ander cadeau voor Floris en zijn broertje Maarten. Iets wat we voortaan aan kinderen gaan geven: een eigen No Guts No Glory gitaar! Omdat we geloven dat muziek kracht en troost kan bieden in moeilijke tijden.

Foto: Merel

Lieve Merel, Bob, Floris en Maarten.
We vinden het fijn dat jullie zo genoten hebben deze dag en wensen jullie mooie gezin, nog zoveel mogelijk tijd samen toe.

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.