Renske naar Pinkpop!

Zoals gedeeld gaan we samenwerken met Pinkpop (https://www.stichtingngng.nl/2022/06/14/no-pinkpop-no-glory/) om daar mooie muzikale wensen uit te laten komen aankomend weekend. Op zaterdag nemen we Renske, Bob, Imke en Chris mee naar Pinkpop.

Bob is 14 en gaat voor het eerst naar Pinkpop:

Mijn “tantie” is als tweede moeder voor mij. Daarom vind ik het super belangrijk dat ze bij mijn eerste grote festival kan zijn. Ze is ongeneeslijk ziek dus je moet nu van de mooie momenten genieten, en ik vind het fijn dat tantie dat ook doet. Daarom is het super fijn dat No Guts No Glory dit voor mijn tante heeft kunnen regelen. Haar eigen “cabin” backstage bij Pinkpop. Hoe vet is dat? Nu zou ze hier kunnen uitrusten en bijvoorbeeld ook even kunnen slapen of even iets drinken om bij te komen zonder dat ze echt weg moet. Ik hoef me nu ook minder zorgen te maken over haar, wat ook fijn is (en mijn moeder, die ook meegaat, hoeft dat nu ook niet meer te doen want die doet dat al heel veel). Deze stichting heeft al superveel voor ons betekend (met haar verjaardagsfeest, wat echt tof was) en dat ze dit nu ook nog eens doen is helemaal te gek. Nu kan iedereen, en zeker mijn tantie, genieten van deze festivaldag.

Mam zegt altijd tegen mij en mijn zusje; we hebben geen invloed op de tijd, maar wel op hoe we hem invullen. Ik ben heel blij dat ik deze herinnering met mijn tantie nu kan maken!

En Renske zelf schrijft:

Toen ik hoorde dat Ellen mij wilde begeleiden tijdens Pinkpop, viel er een last van mijn schouders af. Mijn neefje en ik delen de liefde voor muziek en ik zou zijn eerste grote festival dan ook voor geen goud willen missen. Maar nadat ik had gezegd dat ik mee zou gaan (samen met mijn man en mijn zus), begon ik me ook wel zorgen te maken. Wat als het nou heel heet zou zijn en ik zou dat niet goed trekken, wat als ik toch te moe zou worden en het niet goed vol kon houden, wat als ik pijn kreeg en even fatsoenlijk zou moeten kunnen zitten of liggen? Ik was bang dat de dag dan een beetje in het water zou vallen door mij en dat zou voor niemand leuk zijn. Door Ellen’s begeleiding hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken, nu is er de mogelijkheid dat ik me even terugtrek om uit te rusten en bij te komen zonder dat ik het festival echt moet verlaten en voor mijn man en zus is het ook fijn om de zorg even met een gerust hart ‘uit handen’ te geven. Ik vind het daarom ook super fijn dat No Guts No Glory deze kans biedt en ik hopelijk, vooral voor mijn neefje, mee kan zorgen voor een dag om letterlijk nooit meer te vergeten!

Lieve Renske, Bob, Imke en Chris, we gaan er samen een onvergetelijke dag van maken zaterdag! En hopen dat het concert van Crowded House, waar de zussen Renske en Imke zo erg naar uitkijken, prachtig zal zijn en Bob keihard gaat genieten van zijn eerste festival, samen met zijn tante én Pearl Jam!

Wij hebben jullie echt nodig om muzikale wensen mogelijk te blijven maken:
Dank je wel!
Het maakt echt verschil.