No Pinkpop No Glory!

We gaan iets ontzettend moois doen. Met veel trots mogen we delen dat No Guts No Glory en Pinkpop gaan samenwerken! Dit betekent dat we bijzondere muzikale wensen mogelijk kunnen gaan maken, tijdens Pinkpop!

Omdat onze begunstigden vaak niet genoeg energie meer hebben om een hele dag vol te kunnen houden op een festival, hebben we goed nagedacht en overlegd hoe we dit dan toch mogelijk kunnen maken.

Wetende dat een aantal mensen dit namelijk wél nog zo graag een keer zouden willen doen, maar eigenlijk te ziek zijn voor een lange dag met zoveel mensen en prikkels. Dat we ze dit dan toch kunnen geven, een speciale dag  genieten met geliefden van live muziek, is onbetaalbaar.

Hoe gaan we dit doen?
Backstage op het festivalterrein is een eigen NGNG-ruimte met sanitaire voorzieningen. Met een goed bed om te kunnen liggen en slapen als dat nodig is, een plek om te zitten, rustig alle nodige medicatie toe te kunnen dienen en om te ontprikkelen.

Ellen staat de hele dag ‘in dienst van’ de begunstigden, neemt ze zo vaak als nodig mee backstage om bij te komen, zorgt voor eten en drinken en dat ze de kortste routes naar alle podia krijgen. Zodat ze de concerten die ze graag willen zien, zo goed mogelijk kunnen beleven.

Op vrijdag, zaterdag en zondag gaan er steeds andere begunstigden mee. Hun verhalen, en waarom het zoveel verschil voor ze maakt om tóch naar een festival te kunnen, gaan we straks delen met jullie.

We hebben er onwijs veel zin in en gaan alles geven om dit zo bijzonder en mooi mogelijk te maken!

Met veel dank aan Niek Murray, festival manager van PinkpopMojoPinkpop en onze donateurs. Want echt, zonder jullie steun, kunnen we dit soort prachtige en vooral voor deze mensen belangrijke, initiatieven niet mogelijk maken.

No Music No Glory!
Wij zijn er klaar voor.