Dag lieve Antonios

Het leven komt soms onverwacht keihard in je gezicht rammen.
Zoals nu.
Ik was gisteravond aan het wandelen omdat het zo’n mooie lenteavond was en toen werd ik gebeld.
Onze begunstigde Antonios (https://www.stichtingngng.nl/2021/07/29/wens-voor-antonios/), dat prachtige lieve kleine ventje, is overleden.

Geen tijd voor tranen, want wat volgde waren meerdere gesprekken met de oncoloog en verpleegkundige. Er is namelijk geen uitvaartverzekering en er moest nu een uitvaartondernemer gebeld worden om alles in gang te zetten.

Nu laat stichting No Guts No Glory wensen uitkomen en is dit allesbehalve een wens. Het is vooral afschuwelijk, dat die stress om geld er nu bij moet komen, bovenop dit niet te dragen verdriet voor de familie. Maar het bestuur was unaniem, we maken eenmalig een uitzondering en gaan de uitvaart van Antonios betalen.

We hopen dat iedereen begrijpt dat we niet anders kunnen en we hopen ook dat jullie, als dat mogelijk is, een bijdrage willen doen. Zodat onze lieve Antonios een waardig afscheid mag krijgen.

Dank je wel: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/

Dag mooi ventje, wat ontzettend oneerlijk dat je los moest laten en wat zal je ontzettend gemist worden.

We wensen iedereen die hem zo lief had, en in het bijzonder zijn ouders en lieve zusjes Cristi en Carlie, alle kracht en liefde van de wereld om dit onmenselijke verlies te kunnen dragen.

Namens Ellen en het hele team van No Guts No Glory