Brasil naar De Likt!

Weten jullie nog van Brasil die een mini Lowlands wilde, en kreeg? De eerste keer kon het niet doorgaan, omdat ze op het laatste moment met spoed was opgenomen en we, toen alles was opgebouwd, verdrietig genoeg iedereen en alles moesten cancelen. Wonder boven wonder knapte ze iets op en gingen we het opnieuw organiseren met spoed, deze keer in Paradiso. Ze had er zoveel zin in. Helaas werd ze de avond voor het festival opnieuw opgenomen…

Het zag er heel slecht uit, we schakelden snel en regelden dat er een liveverbinding kwam met het ziekenhuis, want dat wilde ze graag. Dat het door zou gaan, voor haar familie en vrienden en zij dan toch mee kon genieten.

We maakten een apart hoekje waar iedereen haar even kon spreken, want op dat moment leek het alsof het een afscheid zou zijn. Het was allemaal prachtig, maar ook heftig en intens.

Ze had haar vader naar het festival gestuurd, ook al wilde hij liever bij haar blijven. Samen met broertje en zusje hebben ze keihard staan dansen.
Voor haar.
Voor elkaar.
Hier het verslag van haar mini Lowlands: https://www.stichtingngng.nl/2022/01/25/mini-lowlands-in-paradiso-voor-brasil/

Brasil is, gelukkig, toch uit het ziekenhuis gekomen en laatst was Ellen daar weer op bezoek voor een knuffel en koffie. Zij en haar moeder vertelden dat zij dezelfde muzieksmaak hebben, maar vader van compleet andere muziek houdt. Echter, tijdens het festival had hij De Likt ontdekt. Hij vindt ze fantastisch, net als de rest van het gezin.

Dus. Gingen we kijken wanneer ze weer zouden optreden. En kochten kaarten voor het hele gezin.

Er zijn niet genoeg woorden om uit te leggen hoe bijzonder we het vinden om dit te kunnen delen. Dat ze extra tijd heeft gekregen. En dat Brasil gisteravond, samen met haar gezin dit mee mocht maken.

We zijn ontzettend blij dat het is gelukt en dat ze daar konden zijn. Heel even niet bezig zijn met ziek zijn. Het is ze zó hard gegund! Samen met de hele familie losgaan op muziek, het is zo belangrijk.

En, De Likt droeg een nummer op aan Brasil! Ze hebben hard genoten en dat was precies de bedoeling!

Brasil vond het geweldig:

Afgelopen zondag stond ik met mijn hele gezinnetje bij  het concert van De Likt. Dit was zo ontzettend speciaal en lief geregeld door NGNG! En wat een geweldige sfeer hing er in de Holy Moly in Breda! Allemaal door de mannen van De Likt met weer een bom energie en de leukste dansmoves om jaloers van te zijn worden. Ik vond het zo speciaal om ze nog live te mogen zien en Jordy, bedankt voor de plaat!

Help jij mee wensen uit te laten komen?
Dank je wel.
Het maakt echt verschil.