Dansen met Sas

Op 1 september ging de wens van Sascha (https://www.stichtingngng.nl/2021/08/09/sascha-wil-dansen/) in vervulling. ‘s Middags was ze naar het ziekenhuis geweest en kreeg ze heel slecht nieuws te horen; de kanker groeit te hard waardoor ze per direct moet stoppen met de studie waar ze aan deelnam.

‘Wil je het feest wel door laten gaan Sas?’
‘JA absoluut! We gaan het leven vieren!’

En dat heeft Sas ook keihard gedaan, samen met haar lievelingsmensen.

DJ De Rooie Jager draaide, De Likt trad op en Sas heeft de hele avond gedanst én zelfs onder aanmoediging van Jordy (zanger De Likt) een stagedive gedaan. Club Now & Wow in de Maassilo klapte bijna uit elkaar van alle liefde!

Sas:

1 september, een dag die ik nooit meer zal vergeten: van een ontzettende low in het ziekenhuis, naar een absolute high in de vorm van het feest ‘Dansen met Sas’, Ja dat bedoel ik.

Wat een rush, mijn hart maakt bij elk toegestuurd filmpje of foto een sprongetje. Als het warme gevoel wanneer je verliefd bent.

Bedankt Ellen, bedankt No Guts No Glory. Voor het feest van en voor mijn leven!!

Sas met De Likt en middelvingers tegen kanker

Lieve Sas, we hebben hard genoten van hoe jij de hele avond stralend aan het dansen was. Je zei vandaag dat je hoopt dit gevoel zo lang mogelijk vast te houden. Dat wensen wij jou ook. Maar bovenal wensen we jou met je geweldige man Ivar en prachtige kinderen Olivier en Lotte tijd, nog zoveel mogelijk tijd.

DJ De Rooie Jager
Sas met haar man Ivar

Graag bedanken we iedereen die heeft geholpen om deze wens mogelijk te maken, met in het bijzonder Jim en Minke van Rotown voor de prettige samenwerking, DJ De Rooie Jager, De Likt, Ben Houdijk (die al deze prachtige foto’s heeft gemaakt!) en iedereen die donateur is. Want zonder jullie kunnen wij geen wensen laten uitkomen.

Wil je ook meehelpen?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/