Sascha wil dansen

Sascha (40) is moeder van Olivier (3) en Lotte (1) en getrouwd met Ivar. Ze benaderde ons omdat ze zo graag een dansfeest wil.

Foto: Anouk Nijland

In korte tijd hebben we iets heel gaafs op poten kunnen zetten. Op 1 september geven we een (besloten) feest voor Sascha en haar vrienden in club NOW van de Maassilo in Rotterdam. Er komt een DJ om haar lievelingsnummers te draaien en De Likt komt optreden! Fotograaf Ben Houdijk zal alles gaan vastleggen.

Foto: Naomi van Heck

‘We zijn amper een jaar verder als er tijdens een controle-afspraak naar voren komt dat de kanker, waar ik het jaar daarvoor zo hard heb tegen zitten vechten, terug is. Als een slechte grap horen we aan dat het enorm is uitgezaaid en het tot nu toe gevolgde behandelplan geen zak heeft gedaan. Ik ga niet meer beter worden.

Toen ik in de laatste fase van mijn curatieve behandeling zat was ik er al mee bezig: ik wilde namelijk een groots dansfeest geven voor mijn 40e verjaardag. Om het (over)leven te vieren en tevens een dikke middelvinger tegen de kanker op te steken, ik was er ondanks alles nog! Ondanks dat Corona er toen was, waren we optimistisch genoeg om te hopen dat het jaar daarna alles anders zou zijn.

Helaas bleek dat niet het geval, uiteindelijk heeft mijn man Ivar een drive through-verjaardag geregeld, wat ook super tof was.

Maar het idee van een groots dansfeest heeft me nooit losgelaten. Toen ik een stukje over stichting No Guts No Glory las wist ik het; ik ga, naast een paar stoute schoenen, ook die kankerkaart trekken. En zo kwam ik in contact met Ellen, die na ons gesprek beloofde samen met mij dit item van mijn bucketlist af te strepen.

Zo blij als een kind in een snoepwinkel ben ik. En ondanks dat mijn energielevel niet meer is wat het was voordat ik ziek was, ben ik er van overtuigd dat dit het vetste feest van mijn leven OOIT wordt.

Bedankt Ellen en stichting No Guts No Glory voor het in vervulling gaan van mijn wens!’

Lieve Sascha, we hebben er ontzettend veel zin in om samen met jou en je vrienden te gaan dansen!

Wil jij ook dat we onbetaalbare herinneringen kunnen blijven geven?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/
Het maakt echt verschil.