Wens voor Naomi (deel 2)

Afgelopen zaterdag was het dan zover, de wens van Naomi (https://www.stichtingngng.nl/2021/07/12/wens-voor-naomi/) konden we laten uitkomen!

Van tevoren kwamen drie mannen van De Haan Verhuizingen partytenten, statafels en tafels met banken leveren. Niet alleen mochten we deze spullen lenen, ook kwamen ze het opbouwen en maandag weer netjes afbreken, super!

Voor de kinderen was er een springkussen, een knutseltafel waar meiden van het jongerenwerk in Alblasserdam kwamen helpen en glittertattoos gingen zetten en schminken. De eigenaar van Het Springfestijn, waar we het springkussen huurden, bracht ook een suikerspinmachine mee. En de frietwagen die we hadden gehuurd, nam als verrassing ook nog een ijscowagentje mee.

De zon scheen, er was fijne hulp, waar we in het bijzonder vriendin Mirjam voor willen bedanken, en ‘s middags kon het minifestival van start gaan.

We regelden een baristabar van de Koffiebrigade, die iedereen verzorgde met koffie en thee. De heren vonden het zo bijzonder om mee te maken dat ze hebben aangegeven zich één keer per jaar belangeloos te willen inzetten voor onze stichting, te gek!

Dank ook aan Arjan van Es van de Coop Alblasserdam. Hij leverde alle boodschappen en gaf ons korting, heel fijn. In de avond speelde de band The Termites 3 sets en dat was echt geweldig!

Ze voelden de sfeer goed aan, lieten zich niet afleiden door rondspringende kinderen op en naast het podium -ze betrokken de kinderen juist, zo leuk!- en kregen mensen aan het dansen.

Maar het allerbelangrijkste van deze dag, was dat Naomi heeft genoten!
Dat is waar we het voor deden.

Afgelopen zaterdag stond bij ons in het teken van de liefde! Liefde voor elkaar –  uiteraard! – want we vierden ons 12,5 jarig huwelijksjubileum. Maar ook liefde voor onze kinderen Haiko (11) en Mae (6), die zich eigenlijk helemaal niet zouden hoeven bekommeren om een zieke mama, liefde voor onze familie en vrienden.

Dankzij mijn beste vriendin Mirjam en deze prachtige stichting konden wij mijn wens (een spetterend feest) groots aanpakken. En hoe! Ondernemers werden benaderd (velen steunden direct de actie), hulp werd opgetrommeld, bijdragen werden gemaakt. In de achtertuin werd door middel van tenten, kleedjes, kratjes, lampjes en bloemen een gezellig minifestival neergezet. Voor de kinderen was er een springkussen, knutseltafel, schminken, suikerspinnen – ze hebben de tijd van hun leven gehad! Ellen heeft een barista tuk tuk geregeld (zo fantastisch leuk en lekker!), er kwam een frietkraam om iedereen te voorzien van eten en geen festival compleet zonder band.

Wat een fantastische dag hebben wij gehad! De voorpret was al geweldig, het feest ongekend bijzonder! Het was heerlijk om even alle ellende opzij te leggen. We zijn zo dankbaar voor alle lieve mensen die dit jubileum met ons wilden vieren. En we kunnen nog steeds niet bevatten dat zoveel mensen zich belangeloos hebben ingezet voor ons. Aan hen: alleen maar liefde! Dank in het bijzonder aan lieve Ellen. Het is bewonderenswaardig hoe jij je inzet voor mensen die te maken hebben met zo’n slopende ziekte. Simpelweg er even niet mee bezig hoeven te zijn, was een waar genot. Duizend maal dank. Dit was een feestje om nooit te vergeten!

Naomi

Met veel liefde Naomi!

Iedereen bedankt die op welke manier dan ook heeft bijgedragen aan deze wens.  Samen kunnen we zorgen voor bijzondere momenten!

Wil je ook meehelpen?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/