Ladies Sociëteit De Kempen schenkt NGNG € 1500 uit naam van overleden Sharon

Ladies Sociëteit De Kempen schenkt stichting No Guts No Glory € 1500 om hun overleden mede-Lady Sharon Theuws te gedenken. De leden van de sociëteit hebben geld ingezameld om de laatste wens van Sharon te realiseren.

Typisch Sharon

Mariska Kox-Aarts van Ladies Sociëteit De Kempen: “Sharon genoot van het leven. Ook terwijl ze ziek was, genoot ze van de dingen die nog wél kunnen. Met als hoogtepunt het voor haar georganiseerde ‘Jankfest’ vorig jaar september. Een bijzonder festival voor een evenzo bijzonder persoon. En met haar kracht wist ze succesvol aandacht te vragen voor de organiserende stichting No Guts No Glory. Typisch Sharon, een ontzettend mooi gebaar. Tot op het laatst heeft Sharon genoten van onze bijeenkomsten en wij van haar. Met haar kijk op het leven heeft ze ons en vele anderen veel geleerd.”

Verbinding

David Brinks van No Guts No Glory sluit zich aan bij de mooie woorden van Mariska Kox-Aarts: “Ook voor onze stichting heeft Sharon heel veel betekend. Daarom is het ook zo mooi dat ze zelfs na haar dood nog voor verbinding zorgt op deze manier. Wij zijn ontzettend dankbaar voor dit gulle gebaar van de Ladies Sociëteit en we verzekeren dat dit mooie bedrag veel mensen met kanker én hun mantelzorgers plezier gaat bezorgen.”