Partner in de spotlight: Radish Concepts

De gloednieuwe website waar je nu op bent, is gemaakt door Radish Concepts uit Enschede. En daar hebben ze ons helemaal niets voor in rekening gebracht. Sterker nog: ze hebben ons als bedrijf een financiƫle donatie erbovenop gegeven. Daar zijn we enorm dankbaar voor! Wij vroegen mede-eigenaar Arjan Snaterse naar zijn beweegredenen.

Jankfest als aanjager

“Het begon allemaal met Jankfest,” aldus Arjan. “Dat organiseerde No Guts No Glory voor Sharon, een goede vriendin van ons. Daar merkte ik meteen dat het echt een stichting is naar mijn hart. Gewoon genieten van het leven, ook al zijn er beperkingen waar je rekening mee moet houden. Dat sprak me enorm aan. Vandaar dat ik de stichting graag verder wilde helpen. En als eigenaar van een webdevelopmentbedrijf denk je dan al snel aan een website.”

Die website is overigens in sneltreinvaart ontwikkeld. Alles moest namelijk online zijn op het moment dat de actie #NoMusicNoGlory live zou gaan. Arjan: “Dat is echt precies op tijd gelukt. Als ik zeg dat het om de laatste minuten ging, dan lieg ik niet eens. Peter van Elderen was al op Kink FM aan het uitleggen wat de actie inhield, toen wij nog een foutje uit de donatiemodule aan het wegwerken waren. Alles was gelukkig werkend toen het moest. Maar dat was wel even een moment waarop we konden bewijzen dat we ook onder druk ons mannetje staan, haha!”