€5.000 extra voor begunstigde Aliza

Aliza 31 maart 2015De afgelopen maanden is er hard gewerkt door vrijwilligers voor Stichting No Guts No Glory. Er zijn donaties geschonken en we merken dat mensen weer fit willen worden, want er zijn veel (sport)-t-shirts verkocht. Mede dankzij jullie inspanningen kunnen we aankondigen dat we €5.000 extra reserveren voor de behandelingen tegen kanker voor onze begunstigde Aliza!

Dat vinden we natuurlijk geweldig. Maar – je voelt hem al – er is nog meer nodig. Wil je ook iets bijdragen? Dat kan! Je kunt een eenmalige donatie doen via onze doneerknop op de site, een maandelijks bedrag overmaken of koop een t-shirt of een polsbandje om ons te steunen. Dat kan al vanaf €3,50! Mede namens onze begunstigde(n) ontzettend bedankt voor je support.