MOJO-partnerschap in Entertainment Business

Entertainment Business schreef over ons partnerschap met MOJO: https://www.entertainmentbusiness.nl/live/samenwerking-mojo-en-no-guts-no-glory/

MOJO en de stichting No Guts No Glory hebben een partnership gesloten. MOJO helpt de stichting met toegang tot evenementen, productionele ondersteuning en marketing en draagt ook financieel bij.

Vanaf vandaag is via Ticketmaster ook een upsell gestart. Wie een concertkaartje koopt, krijgt de keuze om een bedrag van €2,50 te doneren. MOJO zal dit bedrag dan matchen, waarna het bedrag naar No Guts No Glory gaat.

“Ontzettend veel dank aan MOJO, voor het vertrouwen in onze stichting. Samen kunnen we heel veel mooie dingen gaan doen, die verschil gaan maken voor mensen, die het zo hard nodig hebben”, aldus de stichting.

No Guts No Glory zet zich in om bijzondere belevenissen en wensen mogelijk te maken voor mensen met kanker en hun mantelzorgers. Dat gebeurt samen met vrijwilligers, donateurs, en professionele hulp. De stichting is in 2010 opgericht door Sander Gerritsen, die in 2011 overleed aan kanker. Zijn zus Ellen Gerritsen zette vervolgens de stichting voort.