Tijdelijke stop op aanvragen en update van Ellen

Door de aandacht rondom Jankfest zijn er veel, heel veel aanvragen gekomen. Hoezeer ik het liefste iedereen zijn en haar wens laat uitkomen, is dit helaas niet mogelijk met de middelen en mankracht die we momenteel hebben. Om deze reden lassen we een tijdelijke stop in op aanvragen. Ja, dat is heel erg moeilijk, maar er zijn 14 aanvragen en we zouden graag iedereen de aandacht willen geven om snel te kunnen schakelen om wensen te laten uitkomen. Maar 14 is wel echt heel veel. Ik merk nu al dat het me niet lukt om meteen mensen te bellen en alles in gang te zetten en dat voelt niet fijn. No Guts No Glory staat voor betrokkenheid en persoonlijke ondersteuning en dat wil ik juist zo graag kunnen blijven bieden.

We gaan NGNG professionaliseren
Achter de schermen ben ik druk bezig met een aantal zaken. Er hebben zich nieuwe vrijwilligers gemeld en daar wordt nu een prachtig team gevormd van gedreven mensen met allemaal verschillende talenten, die gaan helpen met het professionaliseren van NGNG. Zo zijn we bezig met een nieuwe site, waar ook de optie op zal komen om vaste donateur te worden. Én starten we op 1 oktober met een campagne, waar we hopelijk veel nieuwe donateurs mee kunnen werven. Dat gaan we niet doen door zielige verhalen te vertellen, maar juist door iets krachtigs neer te zetten. Waar muziek de boventoon voert want muziek verbindt, geeft troost en kracht. Precies wat we willen uitstralen.

Deel onze campagne voor meer donateurs!
Ik vraag jullie begrip om de tijdelijke stop op aanvragen en ik vraag tegelijk ook om steun. Want hoop dat jullie straks allemaal onze campagne willen delen zodra deze live gaat. We gebruiken namelijk nog steeds geen geld om reclame te maken en willen laten zien dat dit ook kan, dankzij jullie! Als iedereen straks onze berichten deelt via social media, krijgt de campagne meer bekendheid, gaan meer mensen ons volgen via onze kanalen en krijgen we -hopelijk- ook meer donateurs. Zodat we nog veel meer mensen kunnen helpen. Want dat is waar het om gaat: mooie dingen doen voor mensen die het zo hard nodig hebben. We willen én gaan dat verschil blijven maken.
Maar dat kan alleen wanneer er donaties gaan komen.

Weet dat we keihard werken om dit mogelijk te maken en vanaf 1 oktober gaan knallen met een hele stoere campagne. Alvast bedankt voor jullie steun!

Maak het mooi vandaag.
Liefs,