Opbrengst dichtbundel ‘Voor altijd in mijn hart’ voor No Guts No Glory

Els Dupont bracht de gedichtenbundel ‘Voor altijd in mijn hart’ uit, ter herinnering aan haar vriendin Anja. De gedichten schreef Els gedurende de ziekteperiode van Anja en deelde deze met haar.

In maart 2016 werd darmkanker vastgesteld bij Anja en op 19 juni 2017 is zij overleden. De gedichten werden een verwoording van de emoties van Els en waren bedoeld om Anja kracht te geven als ze weer eens slecht nieuws had gekregen. Hoe slecht het er ook voor haar uitzag ze bleef positief en hopen en geloven.

Anja heeft Els meerdere keren aangemoedigd iets met alle gedichten te doen en dus besloot ze de 20 gedichten te bundelen en 75 exemplaren af te laten drukken. Els koos No Guts No Glory als goed doel om de opbrengst aan te doneren, omdat zij dit zeer passend bij Anja vond.

Deze uitermate bijzondere en ontroerende actie heeft maar liefst 825 euro opgeleverd en wij willen iedereen die een bundel kocht en in het bijzonder Els bedanken.

Dit initiatief en de gedichten hebben ons erg geraakt.