Marieke naar Coldplay

Marieke nam contact met ons op, omdat ze niet alleen voor zichzelf, maar vooral voor haar gezin een wens had.

Het nummer Fix You van Coldplay heb ik de afgelopen jaren zóveel gedraaid.

Toen 17 jaar geleden ons pasgeboren derde kindje alleen maar kon huilen, wat kon ik doen? Kon ik het maar voor haar “Fixen”.

Toen ik borstkanker kreeg in 2017, chemo, borstamputatie, hormoonpillen. Opnieuw was Fix You mijn lijflied. Bij elk moeilijk moment draaide ik dit nummer.

Na 1,5 jaar waren alle behandelingen klaar en was ik klaar voor de rest van ons leven.

Helaas bleek dat niet waar, want in september 2019 bleek ik uitzaaiingen te hebben in mijn lever, longen en lymfen… was ik ineens ongeneeslijk ziek en wist ik dat ik nog maar een paar jaar zou leven.

Toen ik hoorde dat Coldplay naar Nederland zou komen dacht ik: ‘Wat een kans zou dat zijn om mijn lieve man Dennis en onze kinderen, Stan, Jade en Lune mee te nemen naar dat concert en ze te laten voelen en meemaken wat dit nummer voor mij betekend heeft en nu nog steeds!’ Wat zou ik dat graag voor ze “Fixen”…

Ik gun ze zo ontzettend veel en ik zou ze dit verdriet van wat gaat komen zo intens graag willen besparen.

Helaas was er geen ticket meer te krijgen (ik was nummer 400.000 in de wachtrij) en ik was zo blij dat Ellen belde dat het NGNG wel gelukt is!! Ik ben enorm dankbaar dat via No Guts No Glory mijn wens alsnog gaat uitkomen!

Marieke Goudsbloem

We vinden het fijn dat het, met dank aan MOJO, gelukt is om toch nog 5 kaarten te kunnen kopen voor het uitverkochte concert van Coldplay!

Veel voorpret gewenst en kijk maar lekker uit naar dit concert. Waar jullie als gezin eindelijk deze muziek live kunnen horen en dit samen kunnen gaan beleven, zodat er de mooiste herinneringen gemaakt kunnen worden.

We hopen dat jullie willen (blijven) bijdragen, zodat wij dit soort bijzondere muzikale wensen uit kunnen laten komen.
Dank voor de steun:

Het maakt echt verschil.