Bijzonder: begunstigde Sascha wordt vrijwilliger

We voegen wel vaker nieuwe vrijwilligers toe aan ons team, maar dit is wel een bijzonder verhaal. We laten het Sascha zelf vertellen:

Mijn naam is Sascha Borst, veertiger en moeder van twee hele lieve kindjes. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik Ellen en No Guts No Glory al jaren ken, maar dat is niet zo helaas. Ik leerde NGNG en Ellen pas 2,5 maand geleden kennen, omdat ik zelf helaas ziek ben. Als begunstigde heb ik van heel dichtbij meegemaakt wat NGNG allemaal doet, regelt en het onmogelijk mogelijk maakt.

Nadat ik het feest van mijn leven heb gehad kon ik maar aan één ding denken: ‘ik wil ook een verschil kunnen maken in iemands leven’. De werkwijze en filosofie achter NGNG spreken mij zo erg aan. En een andere, niet geheel onbelangrijke, bijkomstigheid was de klik die ik met Ellen heb. Zo een die ik in mijn leven met vrij weinig mensen heb gehad.

De optelsom was al snel gemaakt en met alle energie die ik nog in mijn lijf heb zitten wil ik mij heel graag inzetten als vrijwilliger. Het bezig zijn met dingen regelen voor zo‘n fantastische stichting geeft mij het gevoel dat ik iets bijdraag, en op een bepaalde manier ook terug geef, aan de maatschappij.

Ik hoop nog heel lang inside jokes te kunnen maken over ezels met Ellen, en het verschil te kunnen maken in iemands leven.