Lisa naar Harry Styles


Ik ben Lisa uit Den Bosch, 30 jaar, en op 17 april dit jaar kreeg ik de diagnose ongeneeslijke HER2-positieve borstkanker met uitzaaiingen in mijn botten. Daardoor heb ik ook een compressiebreuk in de wervelkolom opgelopen, waardoor ik momenteel niet mobiel ben en al anderhalve maand niet verder was geweest dan ‘t ziekenhuis en thuis.

Ik ben al meer dan de helft van mijn leven fan van Harry Styles en ben naar ieder concert van One Direction en Harry in Nederland geweest. Een paar weken geleden had ik me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik er deze keer niet bij zou kunnen zijn. Door mijn diagnose en vooral door de breuk in mijn rug leek het simpelweg onmogelijk.

Totdat een lotgenootje mij vertelde over Stichting No Guts No Glory. En ineens werd het onmogelijke toch mogelijk… 

De stichting regelde tickets voor mijn moeder en mij, zorgde voor rolstoeltoegankelijk vervoer en maakte het mogelijk dat ik veilig naar het concert kon gaan. Dankzij hen kon ik een avond beleven waarvan ik dacht dat die me was afgenomen. Een paar uur lang kon ik mijn nieuwe werkelijkheid even vergeten en genieten van de muziek die al jarenlang een belangrijke rol speelt in mijn leven, omringd door liefde, gezelligheid en pure vreugde. ✨


Ik wil Stichting No Guts No Glory ontzettend bedanken voor deze herinnering die ik voor altijd met me mee zal dragen. En natuurlijk ook Harry en zijn team voor een geweldige show. Na alles wat er de afgelopen weken is gebeurd, was dit precies het beetje magie dat ik nodig had. 🪩🕺🏻💖

M’n liefde voor One Direction en Harry is al bijna zestien jaar een constante factor in mijn leven. Ik heb er zo veel mooie herinneringen aan, maar de muziek was er ook tijdens moeilijke periodes in mijn leven. Dus dat ik er gisteravond, ondanks alles, toch bij kon zijn, betekent meer voor mij dan ik ooit in woorden kan uitdrukken. 🥹🫶🏻

Mede met dank aan MOJO en Jaz in the City heel graag gedaan lieve Lisa💛

Help jij ons mee?
Dank je wel 🩵