Van Hyrox naar chemo

Ik ben Ingrid, 41 jaar en moeder van twee kinderen van 9 en 6 jaar.
In november zou ik mijn tweede Hyrox doen in Madrid — een heerlijk weekend weg met mijn zussen. We waren al volop aan het trainen toen ik in september ineens een ontsteking in mijn borst voelde… bam. Borstkanker
Vanaf dat moment beland je in een eindeloze achtbaan die niet te stoppen is. Ons weekendje Madrid en de Hyrox konden we wel vergeten. Geen fitnessrace meer, maar een uitputtingsslag in het ziekenhuis 😞
De muziek van Suzan & Freek vond ik altijd al mooi, maar om iemand te horen zingen die zelf tegen soortgelijke ziekte vecht, raakt toch op een heel andere manier. Natuurlijk gingen mijn zussen mee. Geen Madrid dit keer, maar dit was minstens zo bijzonder 🫶🏻
We hadden een fantastische avond om nooit meer te vergeten! 🧡
Als een echte VIP parkeerden we vooraan, aten we een gouden Suzan & Freek taartje, maar niets kon het fantastische concert overtreffen! 🎶
Met een lach en een traan, want wanneer Freek spreekt over zijn ziekte, komt dat hard binnen.
Zoals Suzan en Freek zeggen…..jullie zijn GOUD!! 💛
Ontzettend bedankt voor de onvergetelijke avond. Dit positieve gevoel nemen we mee verder op reis en en moeilijke tijden kijken we er zeker op terug 🫶🏻
Help jij ons mee?
Dank je wel 🩵