Update wens Simon!

Een tijdje geleden deelden we het verhaal van Simon.
Hij is 35, heeft een ongeneeslijke vorm van kanker maar tijdens alle medische behandelingen is hij zo snel mogelijk al zijn hobby’s weer op gaan pakken, waaronder muziek maken met zijn band Shy Riot Club.
Zijn grote wens was om hun eigen muziek te laten opnemen in een professionele studio.

Een fantastische manier om de tijd die ik met mijn band heb en hopelijk nog langer mag hebben te vereeuwigen. Voor mijn bandgenoten en nabestaanden is dit een tastbare herinnering aan mij en hetgeen wat ik altijd het liefst gedaan heb. Dat maakt het voor mij zeer waardevol.

Afgelopen maandag was het zover en is hij samen met zijn band de studio ingedoken. Volgende week gaan ze dit nog een keer doen maar deze ervaring bleek al ontzettend waardevol voor Simon, maar zeker ook voor zijn vrienden. Omdat we graag laten zien wat we doen met jullie donaties en vooral, laten voelen waarom het zo belangrijk is om dit soort mooie muzikale wensen uit te laten komen, delen we deze video:

We zijn ontzettend benieuwd naar het resultaat Simon!
(En hopen dat je band nog ff een nummer 1 hit gaat scoren)

Wil je ons steunen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.