Ruud’s wens

11 mei jl. was het dan zover: Mijn gezin en ik mochten het leven gaan vieren samen met vrienden, familie en mensen aan wie ik warme herinneringen heb. Daar hadden we zó lang naar uitgekeken en intussen kijken we met heel veel plezier terug op deze geweldige avond.

Ik heb na een diagnose longkanker stadium IV – die ik op 16 november 2021 kreeg – een tweejarig behandeltraject met 33 kuren achter de rug. Ik heb het geluk gehad dat de behandelingen aan zijn geslagen; van het plannen van mijn begrafenis ben ik zo gegaan tot waar ik nu sta: weer aan het werk en het weer kunnen maken van plannen voor de toekomst.

Toen ik ongeveer een derde van de behandelingen achter de rug had, kreeg ik het nieuws dat mijn longen en lymfe al tumorvrij waren en op dat moment ontstond de wens om een groot feest te organiseren. De werktitel “Het grote F*ck kanker feest” veranderde al snel naar een avond om samen het leven te vieren, met een muzikale trip down memory lane.

Voor mij betekende dat een muzikale avond met de nadruk op de 80’s en 90’s, waarbij DJ Wilco ervoor zorgde dat de voetjes van de vloer gingen en de komst van Flamman & Abraxas was de kers op de taart.

Ik wil Stichting No Guts No Glory – en Imke in het bijzonder – ontzettend bedanken voor het vormgeven van deze avond, zonder jullie hadden we dit niet op deze manier kunnen organiseren!
Wij zijn intussen weer “Good to go” voor de toekomst!
Ruud

Met liefde boekten wij DJ Wilco én Flamman & Abraxas die ook nog eens 2 leden van de Party Animals mee hadden genomen.
Ook deze wens konden wij laten uitkomen dankzij mensen die ons steunen, dus heel erg bedankt!

Steun je ons ook?
Heel fijn, dank je wel!