Dagmar naar Concert at Sea!

Ik ben Dagmar en ben moeder van drie prachtige kinderen van 4, 5 en 9 jaar oud. Daarnaast heb ik nog drie lieve katten en een lieve man. Ik had een goede baan en een druk bestaan met mijn schatjes. In september 2022 is mijn leven gruwelijk tot stilstand gekomen en werd ik gediagnosticeerd met uitgezaaide darmkanker. Vanaf dat moment staat ons leven op zijn kop en doe ik mijn best samen met een heel medisch team in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis om zo lang mogelijk bij mijn gezin te blijven.

Muziek is erg belangrijk voor mij en voor ons gezin. Vroeger was ik dan ook veel op de dansvloer te vinden en op festivals. Ik ben groot fan van Nederlandse popmuziek, vooral van Bløf en dankzij No Guts No Glory kan ik één dag samen met man doorbrengen op een te vet concert. Even weg van mijn ziekte en even mijn “oude” zelf zijn genietend van muziek, zon en zee bij Concert at Sea. Een dag waar ik ontzettend naar uit kijk.

Voor Dagmar hebben we twee mooie tickets kunnen regelen voor op het Comfort-dek, met een eigen bar en toiletten, zodat ze op zo’n fijn mogelijke manier samen met haar man kan genieten van alle muziek, en elkaar.
Heb het mooi lieve Dagmar!

Steun je ons ook?
Heel fijn, dank je wel!