Welkom Kay!

Mijn naam is Kay Koopmans en ik woon in Amsterdam. Ik ben een mensenmens en een enorme muziekliefhebber. De trouwe KINK-luisteraar kan mij kennen als zanger van de band Marathon. Naast de band werk ik al jaren in de muziekindustrie als onder andere programmeur bij poppodia en als projectleider bij de Noord-Hollandse popkoepel NH Pop.

Hoewel ik de stichting al langere tijd volg door de aangrijpende verhalen die voorbij komen, ben ik nog maar sinds kort écht betrokken bij No Guts No Glory. Dat begon in september 2023, toen ik samen met label V2 Records de Dam tot Damloop rende om geld op te halen voor de stichting. Na een pittig jaar op persoonlijk vlak was dit voor mij de ultieme manier om door fysieke en mentale barrières te breken en dit bleek het begin van een nieuwe fase in mijn leven.

In plaats van het snelle wereldje wilde ik er écht zijn voor de medemens. Dit resulteerde er in dat ik begin 2024 mijn baan bij het poppodium waar ik werkte opzegde en op zoek ging naar iets nieuws. En precies op dat moment kreeg ik een appje van Ellen. Of we niet eens een koffietje moesten drinken. En zo geschiedde. Hele fijne gesprekken volgden, waarin ik ook de rest van het team ontmoette en erachter kwam wat voor een fijn, warm en begripvol team er achter de stichting schuilgaat. Gevalletje van ‘het had zo moeten zijn’. Het maakt mij dan ook ontzettend trots en dankbaar dat ik mij vanaf mei 2024 mag gaan inzetten voor de stichting als projectmanager.

Groetjes,

Kay

We vinden het ontzettend fijn dat Kay ons team komt versterken.
Met zijn netwerk in de muziekindustrie, ervaring met organiseren en met name zijn sociale karakter en hoe hij in de wereld staat, is hij een enorme aanwinst.
Kay wil graag een verschil maken voor mensen in een moeilijke situatie, net als wij.
Dus het is een perfecte match.
Hij zal zich 24 uur per week voor ons gaan inzetten en dit valt goed te combineren met zijn band Marathon.

Wij hebben zin om samen met Kay mooie muzikale wensen uit te gaan laten komen, dus welkom Kay!