Denise en Cheyenne naar Pinkpop!

Wij zijn Denise en Cheyenne, 25 en 24 jaar oud. In november zijn wij vriendinnen geworden omdat wij helaas allebei rond dezelfde week te horen kregen dat we lymfeklierkanker hebben. Via onze arts zijn wij met elkaar in contact gekomen en naast dat wij toevallig maar een paar straten van elkaar af wonen konden wij het ook nog eens super goed met elkaar vinden.

Zo hebben wij de afgelopen maanden veel gewandeld samen en brownies gebakken na elke chemo ronde en volgen we nu samen oncologie fysiotherapie. Beide hebben wij de non-hodgkin variant alleen heeft Cheyenne een T-cel lymfoom en Denise een B-cel lymfoom.
Een week na elkaar zijn wij begonnen met onze chemo kuren.
Cheyenne heeft inmiddels drie chemo kuren en 15 bestralingen gehad en is aan het herstellen. Denise heeft 6 chemo kuren gehad alleen bij haar zijn er nog wat actieve cellen gevonden vorige week.
Hierdoor moet ze nog 1.5 maand wachten en mogelijk nog 20 bestralingen.

Wij houden allebei heel erg van festivals en zijn erachter gekomen dat we vaak op hetzelfde festival zijn geweest. Het leek ons om die reden super leuk om samen een dagje te feesten en een keer wat anders te doen dan wandelen en fysiotherapie. En een keer goed het leven te vieren!! Aangezien we beide nog echt herstellende zijn leek het ons super gaaf om via deze weg samen naar Pinkpop te gaan omdat het dan toch wat veiliger voelt om hulp te hebben bij deze eerste grote stappen weer de wijde wereld in. Nu zijn we super enthousiast om te vertellen dat wij dit ook daadwerkelijk gaan doen en dat we op de zaterdag een heerlijk dagje feest mogen vieren samen bij Pinkpop dankzij Stichting No Guts No Glory waar wij enorm dankbaar voor zijn!

Lieve meiden, super fijn dat we jullie mee kunnen nemen naar Pinkpop op een manier die voor jullie ook vol te houden is!

Op Pinkpop hebben wij backstage een NGNG cabin met dank aan Pinkpop en MOJO, waar een bed staat, airco is en allemaal andere voorzieningen zijn om even uit de drukte te kunnen om te rusten. Hierdoor is het voor onze begunstigden mogelijk om toch een festivaldag vol te houden.

Steun je ons?
Heel fijn, dank je wel!